پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۶۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
دو تيم تراکتورسازي و سپاهان روز سه‌شنبه در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان عربستاني و قطري خود مي‌روند.
به گزارش شهر، تيم‌هاي تراکتورسازي و سپاهان روز سه‌شنبه در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان مي‌روند. هر دو تيم شانس صعود از مرحله گروهي را دارند. نگاهي به بازي‌هاي اين دو تيم مي‌اندازيم؛

الاتحاد عربستان- تراکتورسازي ايران؛ سرخپوشان بدون 6 بازيکن به دنبال پيروزي

تراکتورسازي براي صعود از گروه خود بايد تيم الاتحاد عربستان را شکست بدهد. کاري که بسيار دشوار به نظر مي‌رسد اما غيرممکن نيست. سرخپوشان تبريزي اگر بتوانند سه امتياز اين بازي را بگيرند شايد حتي بتوانند صدرنشين گروه خود در اين روز شوند. تراکتورسازي در تبريز الاتحاد را در حاليکه 10 نفره بود شکست داد و اکنون الاتحاد به دنبال جبران آن باخت است.

تراکتورسازان در آخرين بازي ليگ برتر توانستند 3 بر يک استقلال را شکست دادند تا با روحيه‌اي خوب راهي عربستان شوند هرچند سرخپوشان براي اين بازي حساس شش بازيکن اصلي خود را به همراه ندارند و اين مسئله کار تراکتورسازي را سخت‌‌تر مي‌کند. حامد لک و کريم انصاري‌فرد در اختيار تيم‌ ملي قرار گرفتند. مهدي کياني و فرشيد احمد‌زاده نيز به دليل محروميت و دو اخطاره بودن نمي‌توانند تراکتورسازي را همراهي کنند. محمد ابراهيمي هم از سوي اوليويرا از تيم کنار گذاشته شده و فرشيد طالبي به دليل مصدوميت بعيد است در اين بازي حضور داشته باشد. با اين حال هواداران تراکتورسازي خواهان پيروزي از اين تيم هستند. مساوي هم براي تراکتورسازي نتيجه بدي محسوب نخواهد شد و در آن‌صورت به احتمال فراوان صعود تراکتورسازي به روز آخر کشيده مي‌شود.





سپاهان ايران - السد قطر؛ زردپوشان به دنبال برد خانگي

تيم فوتبال سپاهان در اين فصل در ليگ برتر و جام حذفي دستش به جام قهرماني نرسيد تا هواداران از اين تيم دلخور شوند. با اين حال سپاهان هنوز در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد. البته اين تيم اکنون در رده آخر جدول است ولي اگر بتواند السد قطر را سه‌شنبه شکست بدهد اميدهايش براي صعود زنده مي‌شود. بازيکنان سپاهان انگيزه زيادي براي پيروزي در اين مسابقه خانگي دارند تنها مشکل آنها بحث ملي‌پوشان است. بعيد است سپاهان حاضر شود بدون ملي‌پوشان خود مقابل تيم قطري بازي کند. رائول گونزالس مهاجم سابق تيم رئال مادريد هم به همراه السد به اصفهان نيامده است. زردپوشان اصفهاني در صورت پيروزي در اين ديدار شايد بتوانند حتي به صدر جدول هم برسند. به شرط آنکه بتوانند بيش از دو گل به السد بزنند و الاهلي امارات هم مقابل الهلال عربستان متوقف شود. مساوي به معني حذف سپاهان نيست ولي کار صعودش را به روز آخر و اما و اگر مي‌کشاند. بنابراين بايد زردپوشان اصفهاني در آخرين بازي خود در خانه در مرحله گروهي به پيروزي برسند.


نظر شما