پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۹
کد خبر: ۷۶۸۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
تيم فوتبال سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا در ديدار مقابل السد قطر موفق شد اين تيم را چهار بر صفر در اصفهان شکست دهد.
به گزارش شهر،  در نيمه اول اين بازي سپاهان عملکرد خوبي ارائه داد اما در نهايت بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

 در نيمه مربيان برنده مطلق بازي زلاتکو کرانچار بود. طلايي پوشان اصفهاني بازي را طوفاني آغاز کردند و در همان دقيقه 47 با شوت سرکش مهدي شريفي به گل اول بازي دست پيدا کردند.

تنها بعد از گذشت چند دقيقه پاس عمقي حسين پاپي به مهدي شريفي رسيد که اين بازيکن بعد از جا گذاشتن يک بازيکن در موقعيت تک به تک در دقيقه 55 گل دوم تيمش را به ثمر رساند.

حملات سپاهان ادامه داشت تا اينکه جواهير سوکاي که به عنوان بازيکن تعويضي وارد مسابقه شده بود در دقيقه 65 از پشت محوطه جريمه با يک شوت سرکش دروازه السد را براي سومين بار باز کرد.

در دقايق پاياني نيز با ضربه احسان حاج صفي در دقيقه 92 سپاهان براي چهارمين بار دروازه السد را باز کرد.

سپاهان در ادامه بازي را کنترل کرد تا با کسب اين 3 امتياز به صعود به مرحله بعد اميد زيادي پيدا کند.

در اين ديدار شهاب گردان، هادي عقيلي، شجاع خليل‌زاده، علي حمودي، علي احمدي، حسين پاپي (يعقوب کريمي 80) ، علي کريمي(84 امير حسين کريمي)، اميد ابراهيمي، احسان حاج صفي، مهدي شريفي و  سرجيو فن‌ديک (65 جواهير سوکاي) به ميدان رفتند.

با اين نتيجه سپاهان به طور موقت با يک بازي بيشتر و  کسب 7  امتياز به صدر جدول رسيد.

الاهلي امارات و الهلال عربستان با يک بازي کمتر با 6 و 5 امتياز در رده دوم و سوم جدول قرار دارند. السد قطر نيز با کسب 5 امتياز به دليل تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول قرار دارد.

با اين نتايج اميدهاي سپاهان براي صعود به مرحله بعد زنده شد. شاگردان زلاتکو کرانچار در آخرين ديدار مرحله گروهي سه شنبه هفته آينده در عربستان به مصاف يکديگر مي‌روند.

سپاهان ملي‌پوشانش را به تيم ملي نمي‌دهد


 بازيکنان دعوت شده از سپاهان به اردوي تيم ملي فوتبال همچنان کنار اين تيم مي‌مانند. مسئولان سپاهان با توجه به شرايط حساس تيمشان تصميم گرفتند آنها را به تيم ملي ندهند تا در بازي پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان نيز از آنها استفاده کنند.

اين بازيکنان در پايان ديدار روز سه شنبه دوم ارديبهشت اين تيم برابر الهلال، از عربستان به صورت مستقيم عازم ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي محل برگزاري اردوي تيم ملي خواهند شد.

رحمان احمدي، اميد ابراهيمي، شجاع خليل‌زاده، مهدي شريفي، يعقوب کريمي و احسان حاج‌صفي 6 بازيکن دعوت شده از سپاهان به اردوي تيم ملي هستند.

به گزارش تسنيم، خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان اين خبر را تاييد کرد.

نظر شما