جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۷۰۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس از اول تا 7 اردیبهشت ماه و همزمان با هفته سلامت، به دهکده سلامت تبدیل می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این اولین بار است که مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس بعنوان مجموعه بی نظیر در جذب گردشگر، میزبان برپایی غرفه های متعدد با فعالیت مرتبط با سلامتی در قالب دهکده سلامت خواهد شد و پیش بینی می شود که این موضوع با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شود.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22، با اعلام این خبر گفت: « این اقدام با هدف جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیشگیری برای داشتن جامعه­ای سالم صورت می گیرد و طی آن 30 غرفه در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس مستقر خواهد شد. »

وی افزود: « غرفه های آتش نشانی، نقاشی، خلاقیت و روانشناسی کودک، ورزش آقایان، پایش قند و فشار خون، انجمن دیابت ایران، جشنواره غذای سالم، ورزش بانوان، موسسه تحقیقات و درمان بیماری های خاص، ویزیت پزشکی همچنین انجمن پرستاری، کلینیک تشخیص ژنتیکی(تشخیص باروری و ناباروری)، کلینیک ترک سیگار، انجمن آلزایمر، بازیافت، درمانگاه مدیریت بحران منطقه 22 ، فرآموز، اداره سلامت، بهداشت و سلامت بانوان، آموزش پخت غذاهای ارگانیک،حمایت از معلولان و کودکان استثنایی، انجمنMS، بیماری های کلیوی و صرع، هوانوردی، طب سنتی و عرقیجات گیاهی، دارالقرار(حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست) و ... غرفه هایی است که طی برپایی دهکده سلامت در محوطه دریاچه مستقر شده و به ارائه خدمات مرتبط با سلامت به مراجعه کنندگان خواهند پرداخت. »

به گفته شهردار منطقه، برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه هایی است که همزمان با استقرار دهکده سلامت در محل برپایی غرفه ها برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما