جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۷
کد خبر: ۷۷۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
ناصر نادری ضمن اشاره به تربیت فراوان نویسندگان از سوی امیرحسین فردی فعالیت وی را بیش از حوزه هنری یا وزارت ارشاد دانست و گفت: امیرحسین فردی به تنهایی یک وزارتخانه بود.
به گزارش شهر، ناصر نادری از دوستان و شاگردان زنده یاد امیرحسین فردی ، پیرامون شخصیت این نویسنده اظهار داشت: بارزترین ویژگی اینکه امیرحسین فردی به ذات انسان شریفی بود، برخی همواره به جنبه معلمی یا مدیریت فرهنگی و دیگر خصوصیات وی اشاره می‌کنند اما به نظر من امیرحسین فردی بنده خوب خدا بود.

وی با تاکید براینکه در رفتار این امیر ادبیات تواضع و مهربانی مشهود بود، بیان کرد: امیرحسین فردی کار را عمیق انجام می‌داد اما در عین خاموشی، او نزدیک بیست سال هر دوشنبه در دوران جوانی‌اش به جای پرداختن به کامجویی این دوران به مسجد می‌آمد و جلسات قصه برپا می‌کرد، کاملا بی ادعا بود و بدون دریافت ریالی جریان مسجد را راهبری می‌کرد.

نادری با بیان این مطلب که حتی وزارت ارشاد و یا حوزه هنری نمی‌توانند ادعا کنند که به میزان امیرحسین فردی نویسنده تربیت کرده‌اند، افزود: امیرحسین فردی به تنهایی یک وزارتخانه بود و به همان اندازه کار می‌کرد. او همیشه خود را بدهکار انقلاب می‌دانست.
نظر شما