جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۷۳۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
فيلم سينمايي معراجي ها پرفروش ترين فيلم نوروز93 باژانر اجتماعي و دفاع مقدس از پنجم ارديبهشت در سينما تئاتر بهاران اکران مي شود.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه هفده و فرهنگسراي بهاران ،سينماتئاتر بهاران فيلم سينمايي معراجي هارا به کارگرداني مسعود ده نمکي و تهيه کنندگي سيد جواد رضوي به روي پرده برد.
فيلم سينمايي"معراجي ها"در حال حاضر پرفروش ترين فيلم سال در کنار ديگر فيلم هاي اکران شده به حساب مي آيد و در اين فيلم که  موضوع آن اجتماعي و دفاع مقدس است محمد جواني است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌هاي سرسختانه پدرش مواجه مي‌شود و پدر براي رفتن او به جبهه شرط‌هاي عجيب و غريب مي‌گذارد تااينکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه مي‌رود و پدر براي بازگرداندن او راهي منطقه مي‌شود و...
گفتني است اکبر عبدي، برزو ارجمند، دانيال عبادي،بهاره افشاري، مهران رجبي،سيد جواد هاشمي، پندار اکبري، پوراندخت مهيمن، اصغر نقي زاده،عباس محبوب،سهراب ياري،احمد ايراندوست و... از جمله بازيگران اين فيلم هستند.
سينماتئاتر بهاران واقع در ميدان ابوذر،انتهاي خيابان سجاد جنوبي،ميدان بهاران،بوستان بهاران ودر سانس‌هاي 14، 16، 18، 20 پذيراي علاقه‌مندان به تماشاي فيلم است.
شهروندان براي رزرو بليط و كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 66231119 تماس حاصل کنند.

نظر شما