شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۷
کد خبر: ۷۷۴۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 گفت : این معاونت با همکاری خانه فرهنگ نور و دانش و پلیس راهور منطقه 21 مسابقات رالی کودکان را با عنوان « سوت ، سرعت ، سلامت » برگزار می‌کند .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت : سوت ، سرعت ، سلامت عنوان برنامه‌ای است که با هدف آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک به کودکان با بخش‌های متنوعی مانند کارگاه آموزش ترافیک ، نمایشگاه محصولات فرهنگی و ترافیکی ، مسابقه رالی ویژه کودکان و نوجوانان از شنبه 3 خرداد لغایت پنج شنبه 8 خرداد  ماه 1393 از ساعت 17 الی 20 در بوستان مریم شهرک آزادی برگزار خواهد شد .

وی افزود : این مسابقات مهیج  همراه با کارگاه آموزش ترافیک است و در دو رده سنی 7 تا 11 سال و 12 تا 14 سال برگزار می‌شود .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در خصوص بخش های این مسابقه گفت : این مسابقات در 3 بخش دوچرخه ، اسکیت و ماشین کنترلی پیش بینی شده که هر کدام از این بخش ها شرایط ویژه خود را دارد .

دکتر سلمانی بیان کرد : در بخش دوچرخه تمام کودکانی که دارای دوچرخه و کلاه ایمنی هستند ، در بخش اسکیت تمام کودکانی که توانایی اسکیت سواری را دارند و لوازم ایمنی اسکیت سواری را داشته باشند و در بخش ماشین کنترلی کلیه ماشین های کنترلی باسیم و بی سیم در کلاس تعیین شده در فرم ثبت می توانند شرکت کنند .

این مقام مسئول همچنین در خصوص نحوه ثبت نام نیز تصریح کرد : تمام علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به خانه فرهنگ نوردانش به نشانی : کیلومتر 4 جاده مخصوص کرج ، شهرک آزادی ، بلوار محمد رسول ا.. ( ص ) ، بوستان مریم مراجعه و یا با شماره 44531777 تماس و یا از طریق پست الکترونیک kh.noordanesh@yahoo.com  جهت ثبت نام غیر حضوری با ذکر کامل مشخصات : نام و نام خانوادگی ، سن ، شماره تماس ، شماره ملی و گروه انتخابی برای حضور در مسابقه ثبت نام کنند .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در پایان یادآور شد : علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه ابتدا باید در کار گاه های آموزشی ترافیک با علائم و نکات ترافیکی آشنا شوند و سپس در مسابقه شرکت کنند .

لازم به ذکر است : اولین دوره " سوت ، سرعت ، سلامت " مرداد ماه سال گذشته برگزار شد .

نظر شما