شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۷۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
رئیس پلیس راهور تهران گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس شرکت واحد در محدوده پل شهید شوشتری آزادگان 7 نفر کشته و 10 مسافر مجروح شدند.
به گزارش شهر، سرهنگ سید تیمور حسینی اظهار داشت: ساعت 9:05 امروز اتوبوس شرکت واحد  که از مسیر چیتگر به سمت شریعتی در حال حرکت بود در دور برگردان بزرگراه آزادگان واژگون شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه 7 مسافر کشته و 10 مسافر دیگر نیز که به شدت مجروح شده بودند به مراکز درمانی منتقل  و بستری شدند.

رئیس پلیس راهور تهران با اعلام این که علت این حادثه در دست بررسی است و پس از رسیدگی هیات عالی کارشناسی تصادفات پلیس راهور تهران اعلام می شود تاکید کرد: راننده خودرو زنده است و به زودی بازداشت می شود.


عذرخواهی و ابراز تاسف مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از حادثه واژگونی اتوبوس

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه نیز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه اظهار کرد: ساعت 9 صبح امروز یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مربوط به بخش خصوصی شرکت واحد مسیر شریعتی به چیتگر  که با سرعت 50 کیلومتر در  شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که در محدوده شهرک صدرا، مقابل پژوهشگاه نفت؛ کنترل اتوبوس از دست راننده خارج و اتوبوس واژگون شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه سرعت اتوبوس در حد استاندارد بوده است، گفت: در این حادثه تعدادی از مسافران مجروح و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند.

سنندجی ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از شهروندان به دلیل این اتفاق ابراز کرد: در پی این حادثه جلسه کمیته انضباطی برگزار شد و براساس بند 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی حکم انحلال شرکت خصوصی که اتوبوس مذکور متعلق به آن است، صادر شد.

وی تاکید کرد: علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

بنابراین گزارش با حضور به موقع نیروهای امدادرسانی تعدادی از مجروحان به بیمارستان فیاض بخش واقع در بزرگراه تهران-کرج و تعدادی دیگر به بیمارستان رسول اکرم(ص) منتقل شدند. ضمن اینکه یکی از مجروحان نیز با امداد هوایی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.
نظر شما