جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۷۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
درديدار با مصدومان حادثه واژگوني اتوبوس شركت واحد مطرح شد؛
جمعي از مديران شهري از جمله مشاور و مدیر دفتر شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس بخش خصوصي شركت واحد كه صبح امروز اتفاق افتاد، عیادت کردند.
به گزارش شهر، محمد جواد شوشتری مشاور و رئیس دفتر شهردار تهران و شهرام گیل آبادی مشاور و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران با حضور در بیمارستان فیاض بخش از مصدومان حادثه صبح دوشنبه بزرگراه آزادگان عیادت کردند.

در این ملاقات شوشتری و گیل آبادی با پیگیری روند درمان مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس بخش خصوصی که صبح امروز در بزرگراه آزادگان ،تقاطع شهید حکیم اتفاق افتاد، با پزشکان و کادر درمانی گفتگو كرده و از نزدیک در جریان معالجه مصدومان قرار گرفتند.

مدیران شهری در این ملاقات تاکید کردند: شهرداری تهران آمادگی ایجاد هر گونه تمهیدات پزشکی برای مصدومان با هماهنگی کادر درمانی را دارد و می تواند زمینه انتقال آنان را به بهترین مراکز درمانی پایتخت فراهم کند.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با حضور در بخش اورژانس بیمارستان فیاض بخش ضمن ابراز همدردی با مصدومان این حادثه و خانواده آنان پیام شهردار تهران را به ایشان ابلاغ کرد و گفت: به دستور شهردار تهران تمام هزینه درمان مصدومان توسط شهرداری تهران پرداخت خواهد شد.

معاون شهردار تهران یادآور شد: مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه اورژانس برای تکمیل مراحل درمانی به بهترین بیمارستان‌های تهران منتقل خواهند شد.

به گزارش شهر، از ابتدای وقوع این حادثه وحید نوروزی شهردار منطقه18 و غفاری مدیر عامل شرکت شهر سالم در بیمارستان فیاض بخش حضور یافته و در جریان روند معالجه مصدومان قرار گرفتند.

محمدباقر قالیباف نیز ساعتی پس از وقوع این حادثه دستور تشکیل کمیته‌های ویژه به منظور رسیدگی به وضعیت مجروحان و همچنین بررسی علل این سانحه را صادر کرد.
نظر شما