جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۷۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: از کارلوس کي‌روش خواهش مي‌کنم در تصميم خود تجديد نظر کند،چرا که من و دو بازيکن ديگر سپاهان براي تيم ملي زحمت کشيده‌ايم و در اکثر اردوها حاضر بوده‌ايم.
به گزارش شهر، شجاع خليل‌زاده اظهارکرد: واقعا خبر ندارم که کي‌روش من، اميد ابراهيمي و يعقوب کريمي را دوباره به تيم ملي دعوت مي‌کند يا نه، اما از مسؤولان فدراسيون و کارلوس کي‌روش خواهش مي‌کنم زمينه دعت مجدد ما را به تيم ملي فراهم کنند. به هر حال تقصير بازيکنان سپاهان نبود که در ليگ قهرمانان آسيا بازي داشتند.

 وي افزود: مي‌دانم که احتمال دعوت شدن مجدد ما به تيم ملي کم است. به هر حال هر چه قسمت باشد همان است. اردوي بعدي تيم ملي در اتريش است. من و دو بازيکن ديگر سپاهان براي تيم ملي زحمت کشيده‌ايم و در اکثر اردوها حاضر بوده‌ايم. آرزوي هر بازيکني است که در جام جهاني حاضر باشد.

مدافع تيم فوتبال سپاهان درباره وضعيت اين تيم گفت: هنوز مربي سپاهان مشخص نيست و زمان آغاز تمرينات نيز اعلام نشده است. اعتقاد دارم در فصل جديد يک سپاهان متفاوت را شاهد خواهيم بود. سپاهان تيم بزرگي است که شايستگي قهرماني در چند جبهه را دارد.

خليل‌زاده در خصوص حذف سپاهان از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، اظهار کرد: در بازي آخر در عربستان بدشانسي آورديم و به اعتقاد من داوري سر تيم سپاهان را در اين مسابقه بريد، همانطور که تيم استقلال از داوري ضربه خورد. شايد حکمتي بود که صعود نکنيم. 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۱
انتشار یافته: ۱
تنها
|
UNITED STATES
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
ایشالا دعوت میشین
نظر شما