جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۸۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
شهردار منطقه 22 در شورای فرهنگی این منطقه گفت: « نگاهها به مقوله فرهنگ باید اساسی و ریشه ای باشد و نه نگاهی ظاهری. این موضوع سطح رضایتمندی مردم را نسبت به خدمات شهرداری بالا می برد. »

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در شورای فرهنگی منطقه که با حضور معاونان اجتماعی و فرهنگی و مالی و اداری، شهرداران نواحی 4گانه، همچنین مدیران ادارات، دبیران شورایاری های محله های 9 گانه و تنی چند از ائمه جماعات مساجد منطقه برگزار شد، مولایی شهردار منطقه 22 بحث شورای فرهنگی را یکی از مباحث مهم و اساسی جامعه دانست و گفت: « دکتر قالیباف شهردار تهران امسال بر چند موضوع تاکید کرده است. موضوع اول سبک زندگی است که شهردار تهران با تاسی به فرموده ها و تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بر این امر تاکید موکد دارد. »

وی در ادامه با مهم برشمردن بحث هویت دینی با 2 رویکرد دفاع مقدس و فلسطین همچنین تغییرات فرهنگی و تغییر نگرش به موضوعات فرهنگی بعنوان دیگر مسائل مورد تاکید شهردار تهران، خاطر نشان کرد: « با کمی توجه به دغدغه های شهردار تهران، کاملا متوجه می شویم که دغدغه هایشان همان موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. »

شهردار منطقه 22 در ادامه با اشاره به دریاچه شهدای خلیج فارس بعنوان یکی از مهمترین فضاهای جذب گردشگر در منطقه و در تهران افزود:« لازم است از همین امروز فکری برای دریاچه کنیم تا در آینده به آسیبی جدی برای منطقه تبدیل نشود. شهرداری آماده است برای حفظ امنیت و جلوگیری از فعالیت احتمالی خلافکاران هرگونه همکاری با نیروی انتظامی داشته باشد. در بحث مسائل فرهنگی نیز باید از کلمات و جملاتی در فضای دریاچه استفاده کنیم که هر مراجعه کننده ای پس از ورود به دریاچه احساس کند به فضای خاصی وارد شده است. »

مولایی در بخش دیگری از صحبتهای خود بر استفاده از لطافت اسلامی بجای قوه قهریه در اجرای مسائل فرهنگی تاکید کرد .

هدف از اين نشست که بصورت ماهانه در منطقه برگزار می شود، استفاده بهينه از ظرفيت هاي موجود در سطح منطقه از طريق مشاركت و همفكري ارگانهاي فعال در عرصه فرهنگي است. معارفه شهردار جديد منطقه در اولين جلسه شوراي فرهنگي سال93، تبادل نظر در خصوص اجراي برنامه هاي رجب، شعبان، رمضان، اخبار فرهنگي منطقه ، برگزاري يادواره شهدای منطقه از جمله دستورات اين جلسه بود.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما