جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۹۰۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
مدیر خانه قرآن منطقه هفت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شیوا مقدم، مدیر خانه قرآن منطقه هفت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان این خبر گفت: ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای بهره‌مندی از فیوضات الهی است و خانه قرآن منطقه هفت همانند سال‌های گذشته با تدوین برنامه‌های متنوع به استقبال ماه رمضان می‌رود.

وی اضافه کرد: در این راستا از روز یکشنبه، هشتم تیر، همزمان با نخستین روز ماه رمضان مراسم جزءخوانی قرآن با حضور قاریان ممتاز همه روزه از ساعت 9 تا 11 برگزار می‌شود.

مقدم با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، عنوان کرد: کارگاه‌های آموزش و پرسش و پاسخ احکام و مسائل شرعی و همچنین دوره‌های تجوید قرآن از دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام ماه رمضان خواهد بود.

مدیرخانه قرآن منطقه هفت تهران با بیان اینکه در روزهای زوج، محفل انس با قرآن همراه با تفسیر آیات ترتیب داده شده است، افزود: در این محافل نورانی هر روز، ابتدا یک جزء از قرآن کریم تلاوت می‌شود، سپس مباحث تفسیری و نکات اخلاقی مربوط به جزء تلاوت شده شرح داده می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 88413511 و 88424422 تماس بگیرند و یا به نشانی این خانه قرآن واقع در خیابان شهید مطهری، نرسیده به شریعتی بوستان شهید آوینی مراجعه کنند.

منبع: ایکنا
نظر شما