جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۶
کد خبر: ۷۹۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
قائم‌مقام وزیر بهداشت از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برپایی فرهنگسرای قدس در روز جهانی قدس تشکر کرد و استقبال مردم را از برنامه‌های متنوع این فرهنگسرا در آخرین جمعه ماه رمضان نشانه رضایت شهروندان از عملکرد سازمان دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدمحمدهادی ایازی روز گذشته در حاشیه راهپیمایی روز قدس از فرهنگسرای قدس بازدید و فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری این فرهنگسرا را مفید و تاثیرگذار ارزیابی کرد.
 
وی با اشاره به نقش جدی مجموعه‌های فرهنگی در رویدادهای بزرگ مانند روز قدس گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روز قدس امسال با برپایی فرهنگسرای قدس به ویژه در بخش کودکان و خلق آثار هنری در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، به خوبی به وظیفه خود عمل کرد.
 
ایازی حضور 110 هنرمند نقاش در میدان انقلاب در روز قدس را دیگر فعالیت درخور توجه و تحسین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قالب فرهنگسرای قدس دانست و افزود: مشارکت و حضور پرشور مردم در فرهنگسرا رضایتمندی شهروندان را نشان می‌دهد.
 
قائم‌مقام وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد اینگونه فعالیت‌ها و برنامه‌ها در رویدادهای مهم ملی گسترده‌تر و در سال‌ها و مناسبت‌های آینده چنین مجموعه‌هایی در دیگر نقاط مسیر راهپیمایی برپا شود.

نظر شما