شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۹۳۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
در ویژه برنامه روحانیون هفته مهربانی با غزه مطرح شد/
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با قدرانی از ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دلیل برگزاری گردهمایی روحانیون در هفته مهربانی با غزه گفت: در این گردهمایی قصد داریم علاوه بر هم دردی و همبستگی با مردم غزه به افشاء و تبیین پشت پرده وقایع صهیونیستی و این توطئه آمریکایی انگلیسی به عنوان بزرگترین فتنه جهان بپردازیم و در این زمینه علما و روحانیون نقش مهمی دارند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گردهمایی روحانیون شهر تهران در همبستگی با مردم غزه امروز یکشنبه 20مرداد با حضور آیت‌اله حائری شیرازی ، حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام نصیر نیک‌ نژاد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در فرهنگسرای شفق برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام نیک نژاد با قدرانی از ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دلیل برگزاری برپایی گردهمایی روحانیون در هفته مهربانی با غزه گفت: در این گردهمایی قصد داریم علاوه بر هم دردی و همبستگی با مردم غزه به تبیین پشت پرده وقایع صهیونیستی و این توطئه آمریکایی انگلیسی به عنوان بزرگترین فتنه جهان بپردازیم و در این زمینه علما و روحانیون نقش مهمی دارند.

وی مطرح کردن موضوع فروش زمین و شهرک سازی را شبهی دانست که باید با بیان حقایق از گذشته رژیم صهیونیستی و ارزش و قدمت تاریخی سرزمین قدس با آن مقابله شود.

وی اظهارداشت: این موشک ها و اسلحه های فلسطینی نیست که ترس و دلهره را در دل ژنرال‌های اسرائیلی انداخته و غزه را 33 روز در برابر این رژیم مقاوم نگه داشته، بلکه این از ایمان و اراده و اعتقاد راسخ مردم است.

نیک نژاد با بیان این که شبکه تبلیغ بیشتر از مردم وظیفه دارد که این مساله را برای جامعه تبین کند، گفت: یکی از مهمترین دست آوردهای دفاع ازفلسطین وحدت مسلمان است.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام حسینی رییس ستاد کمک رسانی مردم به غزه ضمن شعرخوانی در این مراسم از جامعه روحانیون و مردم دعوت کرد برای کمک به مردم مظلوم غزه کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

وی وضعیت مردم غزه را ازنظرغذا، دارو،امکانات درمانی و دیگر امکانات اولیه بسیار بحرانی اعلام کرد و افزود: سران کشورهای عربی به دلیل هم سویی نیروهای فلسطینی با جمهوری اسلامی ایران این کشور را در مقابل رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل تنها گذاشته‌اند.اکنون راه های مطمئنی برای کمک رسانی به این مردم داریم و ازهمه می خواهیم به مردم غزه کمک کنند.

در ادامه این برنامه علی داودی از شاعران انقلاب شعری در رثای مظلومیت مردم غزه خواند.
 

مطالب مرتبط
نظر شما