شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۴
کد خبر: ۷۹۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
به میزبانی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود
در ششمین روز از هفته مهربانی با غزه گروهی از پزشکان و پرستاران صبح روز پنجشنبه در سالن همایش‌های فرهنگسرای ارسباران گرد هم می‌آیند تا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست، مسایل و مشکلات پزشکی و بهداشتی مردم مظلوم غزه را بررسی کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این همایش به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش و با همکاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و در آن علاوه بر اعلام هبستگی و ابراز همدردی جامعه پزشکان و پرستاران ایران با مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان و نوجوانان، نحوه امدادرساني و ارائه خدمات پزشكي به مردم غزه و شیوه‌های مشارکت جامعه پزشکی در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نقش جامعه پزشكي در حمايت مردم غزه، بهداشت در غزه و شیوه‌های پیشگیری و درمان شيوع بيماري به دليل کمبود امكانات دارويي از دیگر محورهای گردهمایی بزرگ پزشکان و پرستاران در ششمین روز هفته مهربانی با غزه است. در پایان گردهمایی هم بيانيه جامعه پزشكان و پرستاران در حمايت از مردم غزه قرائت خواهد شد.

از نخستین روز هفته مهربانی با غزه برنامه گردهمایی ورزشکاران، عکاسان، روحانیون، انجمن‌های دوستی ایران با سایر ملل و اصناف و بازاریان از شنبه تا چهارشنبه در فرهنگسرای‌های تهران برگزار شده و آخرین برنامه هم صبح روز جمعه با حضور فعالان فرهنگی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

گردهمایی پزشکان و پرستاران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مناطق سه و 9  از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66655883 تماس بگیرند.

نظر شما