جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۴
کد خبر: ۷۹۴۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
با حضور پژوهشگران و اساتید برجسته برگزار می‌شود
فرهنگ سرای رازی در ادامه برنامه زندگی به سبک بزرگان، تجلیل و بزرگداشت پزشک اندیشمند «دکتر محمدصادق پیروز» را با حضور پژوهشگران، اساتید برجسته دانشگاه و پزشکان به نام روز چهارشنبه 5شهریور ساعت 11:30 برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این برنامه پزشکانی چون هرمز شمس(رییس انجمن چشم پزشکی)، علی صادقی طاری(رییس مرکز تحقیقات چشم پزشکی و رییس شبکه سراسری تحقیقات چشم)، علی جعفریان(رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران)، محمود جباروند(رییس بیمارستان فارابی)، حمید احمدیه(نایب رییس و عضو هیئت مدیره انجمن چشم پزشکی ایران)، محمود بیگلر(معاون توسعه و مدیریت برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی تهران) و پزشکان بیمارستان فارابی حضور دارند و برخی از آنها به سخنرانی درباره دکتر محمد صادق پیروز می پردازند.
 
همچنین سیدکمال هاشم‏زاده (مجری سیما)عهده دار اجرای این برنامه است، اجرای گروه موسیقی سنتی و پخش کلیپ از زندگینامه و فعالیت های این پزشک به نام و اندیشمند از بخش های درنظر گرفته شده در سومین برنامه زندگی به سبک بزرگان است.
 
محمد صادق پيروز متخصص چشم پزشكي در سال 1302(لاهيجان) متولد و تحصيلات دانشگاهی را در دانشكده پزشكي تهران با مدرك تخصصي چشم پزشكي به پايان رساند، پس از آن براي بررسي علمي به انگلستان عزيمت و در بيمارستان مورفيلد لندن به تحقيق و پژوهش پرداخت. شاگردی پروفسور شمس،دكتر باستان،دكتر علوي،دكتر ضرابي،دكتر مرتضي كني ،پروفسور سميعي،دكتر قريب،دكتر گيتي،دكتر عزيزي،دكتر اقبال،و ... را در کارنامه علمی خود دارد.

همچنین این پزشک اندیشمند مشاغل و سمت هایی چون رئيس درمانگاه چشم پزشكي بيمارستان فارابي، رئيس درمانگاه با حق آموزشي، مدير گروه چشم پزشكي به مدت 11 سال، عضو انجمن چشم پزشكي بريتانيا و انجمن پزشكي فرانسه و ... را عهده دار بوده است و دريافت نشان چشم پزشكي ايران و تنديس چشم پزشكي در كنگره دوازدهم چشم پزشكي ايران،  پزشك نمونه سازمان نظام پزشكي ايران و ... ساخت مدرسه، درمانگاه و بیمارستان از جمله اقدامات خیرخواهانه و افتخارات وی می باشد.
 
این برنامه با هدف افزايش آشنايي شهروندان با زندگي و تفکر مفاخر و اندیشمندان بزرگ با همکاری بیمارستان فارابی برگزار می شود.
 
علاقه مندان جهت حضور در برنامه می توانند به خیابان کارگر جنوبی-میدان قزوین-سالن همایش بیمارستان فارابی مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس بگیرند.
نظر شما