جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۹۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
نمایش «خانواده تت» نوشته ایشتوان ارکنی نویسنده اهل مجارستان با ترجمه کمال ظاهری، کارگردانی نادر نادرپور و بازی جلیل فرجاد در نقش اصلی 23 شهریور تا دوم آبان در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایش سال 1967 نوشته شده و دارای جنبه‌های سرگرم‌کننده، احساسی و تعقل‌گرایی است. داستان درباره سربازی جوان از روستاهای دوردست مجارستان است که در جبهه خدمت می‌کند. سرباز به فرمانده خود پیشنهاد می‌دهد برای استراحت به روستای محل زندگی او برود اما حضور این فرمانده در روستا اتفاق‌هایی طنز و در عین حال دردناک برای خانواده آن سرباز در پی دارد.

جلیل فرجاد، شعله پاکروان، رضا امامی، آویشن بیکاپی، آرش آزاد و زهره وحیدنژاد با حضور بهراد خرازی بازیگرانی هستند که در نمایش «خانواده تت» ایفای نقش می‌کنند. این نمایش هر روز جز شنبه‌ها ساعت 20 در سالن فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش می‌توانند به نشانی خیابان دکتر شریعتی، پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.
نظر شما