جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۹۶۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
نمایشگاه آثار عکاسی مریم آل‌مومن دهکردی با عنوان «از بازفت تا بلگراد» از دوم مهرماه در فرهنگسرای اندیشه گشایش می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه؛ مریم آل مومن پیش از این نمایشگاه انفرادی خود را با نگاه به طبیعت و مردم شهر بازفت در مکان‌های مختلف به نمایش گذاشته است. وی اکنون با سفر به کشور صربستان و عکاسی از شهر بلگراد نمایشگاه انفرادی دیگری را از دوم مهرماه به مدت یک هفته در فرهنگ سرای اندیشه دایر کرده است.
 
 مریم آل مومن متولد 1364 در شهرکرد است؛ آل مومن دانش آموخته کارشناسی ارتباطات تصویری است و تاکنون در جشنواره‌های مختلف موفق به کسب رتبه‌های قابل توجهی شده است‏‎.‎‏ نمایشگاه «واگویه‌های ایل» این عکاس جوان بهمن ماه سال گذشته در موزه مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

بخش بازفت یکی از بخش‌های شهرستان کوهرنگ و در ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال بختیاری قرار دارد. بخش بازفت و یکی از محل‌های کوچ عشایر و ایلراه‌های آنها بوده است و همیشه، خصوصا در فصل بهار به علت طبیعت زیبا و سحرآمیزش مورد توجه گردشگران بوده است.

بلگراد نیز که در حد فاصل رودخانه‌های دانوب و رود ساوا قرار گرفته بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سکنه دارد که با احتساب محدوده حومه شهر جمعیت آن به بیش از دو میلیون می‌رسد و از این‌رو بلگراد یکی از بزرگترین شهرهای جنوب غرب اروپاست.

شهر بلگراد حدود ۳٫۶ درصد از مساحت خاک صربستان را شامل می‌شود و ۱۵ درصد از جمعیت این کشور در بلگراد ساکن هستند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نگارخانه اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، روبروی مخابرات پیام بوستان اندیشه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88765090 تماس حاصل فرمایند.
نظر شما