شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۱
کد خبر: ۷۹۶۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
همزمان با هفته دفاع مقدس
با حضور سید حسین بیضائی، مصطفی رحیمی و جواد کامور بخشایش، کتاب خاطرات شفاهی سید محمد حسن نظر نژاد «بابانظر» در هفتمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای تهرانسر نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صادق کرمیان مدیر فرهنگی هنری منطقه 21 ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در هفتمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای تهرانسر خاطرات شفاهی محمد حسن نظر نژاد در قالب کتاب "بابانظر" معرفی، نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد:  این نشست که در برنامه "یاد یاران، سنگری به عرض 8 سال" برگزار می‌شود با حضور سید حسین بیضائی (مصاحبه گر) و مصطفی رحیمی (تدوین کننده)، جواد کامور بخشایش (منتقد) به نقد و بررسی این کتاب می پردازد.

کرمیان افزود: شاید محمد حسن نظر نژاد در میان همه کسانی که جنگ هشت ساله را تجربه کردند یک استثنا باشد. او برای اولین بار سال ۱۳۵۸ به کردستان رفت تا آتشی که دست غریبه ها آن را روشن کرده بود، خاموش کند. هفده سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۵ برای آخرین بار به کردستان رفت تا آغاز و پایان دفتر زندگی اش در کوه ها و قله ها نوشته شود.

این کتاب شامل ۱۸ بخش مختلف است که هر کدام بخشی از زندگی شهید بزرگوار را بازگو می‌کند.
 جلسه نقد و بررسی کتاب «بابا نظر» ساعت 20 تا 22 روز شنبه 5 مهر ماه در بوستان شهدای گمنام تهرانسر و در جوار مزار مطهرپنج شهید گمنام تهرانسر برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این جلسه می‌توانند به نشانی: تهرانسر، انتهای خیابان شهید طالبی(شهرک پاسداران)، بوستان شهدای گمنام مراجعه کنند.

نظر شما