سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۷۹۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
پيام حجت‌الاسلام شهاب مرادی به جشنواره تئاتر شهر:
سومين جشنواره تئاتر شهر شامگاه امروز جمعه با برگزاري مراسم افتتاحيه در باغ‌موزه هنرهاي ايراني آغاز به كار مي‌كند.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پیامی به مناسبت آغاز سومین دوره جشنواره تئاتر شهر، آرزو و تعهد همه را تعالی سبک زندگی ایرانی اسلامی در تقابل با تغییرات فرهنگی دانست كه نتیجه آن تعالی اندیشه شهروندان است.

به گزارش رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در متن پيام حجت‌الاسلام شهاب مرادی به سومین جشنواره تئاتر شهر آمده است:

خداوند مهربان را شاکریم که در سال سربلندی ملت ایران و به برکت نظام شکوهمند جمهوری اسلامی، سومین جشنواره تئاتر شهر برگزار می‌شود. به مصداق آیه شریفه «الَّذی أَحْسَنَ کُلَّ شَیْ‏ءٍ خَلقَهُ»، هنر و زیبایی، این هدیه ارزنده الهی، را پاس می‌داریم و تلاش خلاقانه هنرمندان جوانمان را جشن می‌گیریم.

در هجوم اندیشه‌هایی که انسان را از خدا و کرامت دور می‌کند، هنر، کارآمدترین شیوه ارتباط و تبلیغ اخلاق و معناست. این فریضه ماست که با اتکا به اندیشه اسلامی و میراث گرانبار شهیدانمان، فرهنگ آسمانی این مرز و بوم را پاس بداریم. شما هنرمندان آیینه‌دار این عرصه‌اید. تکریم هنرمندان مسئولیت‌شناس و زمینه‌سازی برای جلوه‌گریِ هویت معنویِ توأم با منش اسلامی و ایرانیِ برخاسته از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، يكي از وظایف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. در این راه، حضور همدلانه هنرمندان ضرورتی انکارناپذیر است. آرزو و تعهد همه ما تعالی سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تقابل با تغییرات فرهنگی است که نتیجه آن تعالی اندیشه شهروندان خواهد بود.

از تلاش هنرمندان، پیشکسوتان و مسئولان شرکت‌کننده در سومین جشنواره تئاتر شهر تشکر می‌کنم. مشارکت گروه‌های جوان هنری اتفاق مهم جشنواره بود که ان شاءالله سرمایه برپایی جشنواره‌های بعدی و معرّف شهری در تراز اخلاق و ایمان خواهد بود. بمنّه و کرمه.

شهاب مرادی
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
مطالب مرتبط
نظر شما