جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۷۹۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
شهردار تهران در پیامی به مناسبت آغاز سومین دوره جشنواره تئاتر شهر، رهاورد تلاش همدلانه و خلاقانه جوانان هنرمند را پیشرفت معنویت و اخلاق در شهر و هموار شدن مسیر تعالی انسان و فرهنگ دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در متن پیام دکتر محمدباقر قالیباف به جشنواره تئاتر شهر آمده است:

قرین شدن «سومین جشنواره تئاتر شهر» با اعیاد خجسته قربان و غدیر را به فال نیک می‌گیریم و مسروریم که گروهی از جوانان هنرمند در رویدادی پراهمیت با همدلی و خلاقیت در مسیر تعالی انسان و فرهنگ می‌کوشند. باید رهاورد این تلاش را که موجب پیشرفت معنویت و اخلاق در شهر است، به فال نیک گرفت. در سایه خلاقیت جوانان پرافتخار سرزمین ماست که جهان هنرمندان متعهد این مرز و بوم را می‌شناسد؛ هنرمندانی که دشواری‌ها و موانع آنان را از حرکت به سوی آگاهی، فرهنگ و هنر بازنخواهد داشت.

جوانان سربلند! شما وارث هنرمندان عرصه شهادتید. ما هنر و شور و شعور شما را ارج می‌نهیم، قدر زحمات و استعداد شما را می‌دانیم و همه توان خویش را به کار می‌گیریم تا هنرتان را بهتر و بیشتر در جلوه‌های مختلف عرضه کنید. به امید نشاط و شورآفرینی و تحقق اهداف معنوی جوانان شایسته ایران‌زمین.

سومین جشنواره تئاتر شهر با شعار «تهران؛ شهر مهربانی» به دبیری شهرام کرمی از 11 تا 18 مهرماه در فرهنگسراها و سالن‌های نمایشی شهر تهران برگزار می‌شود.
نظر شما