شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۵
کد خبر: ۷۹۷۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
به همت فرهنگ سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
تصویرگران کودک به دعوت فرهنگ سرای انقلاب اسلامی در کارگاه «کودکانه‌های سفید»، تصویری از ایستادگی كودكان فسطينی ارائه می‌کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اين كارگاه‌ها كه از 15 مهر آغاز شده است، تصويرگران در دو بخش به تصويرسازي با موضوع همبستگي با كودكان فسطيني می‌پردازند.
در بخش اول اين كارگاه‌ها كه 15 مهر برپا شد، پانزده تصويرگر به خلق آثاري مرتبط با پايداري كودكان فلسطيني پرداختند و در روز 16 مهر همزمان با روز جهاني كودك اين كارگاه ها با حضور كودكان به كار خود ادامه مي‌دهند.
پس از پايان این کارگاه دو روزه، آثار این هنرمندان در نگارخانه مهر فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت. آيين افتتاح نمايشگاه «کودکانه‌های سفید» چهارشنبه 16 مهر ساعت 17 خواهد بود.
مليكا سعدا، نرگس دلاوري، كيانا ميرزايي، علي محمدي، نسيم بهاري، سميه عليپور، نيلوفر برومند، زهرا هوشيار، زهرا رسولي، شيوا وليان، الهام جمشيدي مهر، مهديه صفايي نيا، منصوره روح الهي، محبوبه يزداني 14 تصويرگري هستند كه با مديريت سميه عليپور در اين كارگاه‌ها فعاليت مي كنند.
 
مجموعه برنامه‌های فرهنگ سرای انقلاب اسلامی برای ابراز هم دردی با کودکان مظلوم فلسطینی از نهم مهر و همزمان با روز همبستگي با كودكان و نوجوانان فلسطيني آغاز شد که در آن به دعوت فرهنگ سرای انقلاب اسلامی جمعی از عوامل فيلم سینمایی «شهر موش ها» با حضور در سینما آزادی و در جمع سينما دوستان كوچك، ویژه نامه «آفتابگردان» ‌از تولیدات این فرهنگسرا را که با زبانی کودکانه و غیر مستقیم به موضوع فلسطین و مقاومت کودکان می پردازد، توزيع ‌کردند. برپايي كارگاه هاي تصويرگری «کودکانه های سفید» در روزهای 15 و 16 مهر بخش ديگری از اين برنامه هاست كه با آغاز به کار نمايشگاه هنرمندان تصویرگر از اين آثار پايان مي یابد.
 
فرهنگ سراي انقلاب اسلامي در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع پل كميل، ابتداي كميل شرقي واقع شده است. براي كسب  اطلاعات بيشتر به نشانیwww.enghelab.farhangsara.ir مراجعه یا با شماره 55408658 تماس بگيريد.
مطالب مرتبط
نظر شما