شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۷۹۹۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سوگواره تصویر عاشقان حسینی را با موضوع عکس‌های دسته‌جمعی هیئت‌های عزاداری سیدالشهدا(ع) و تصاویر قدیمی مجموعه‌داران از دسته‌های حسینی برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این سوگواره در دو بخش ویژه عکس‌های قدیمی موجود نزد مجموعه‌داران و صاحبان عکس‌ها و عکس‌های دسته‌جمعی اهالی یک هیئت به همراه ارکان هیئت برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان به شرکت در سوگواره تصویر عاشقان حسینی می‌توانند تصاویر خود را تا 24 آبان با مراجعه به سایت موزه عکسخانه شهر به نشانی iranphotomuseum.com ارسال کنند. دبیرخانه این سوگواره عکس در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان بهار شیراز، نبش میدان بهار شیراز، موزه عکسخانه شهر قرار دارد. آثار دریافتی از اول آذر داوری و 10 آذر ضمن برپایی نمایشگاه آثار برتر، از برگزیدگان تجلیل می‌شود.
 
در بخش عکس‌های قدیمی 40 اثر انتخاب و از تمام صاحبان عکس‌های قدیمی با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر خواهد شد. در بخش عکس‌های یادگاری از 10 عکاس برگزیده با اهدای کمک‌هزینه حج عمره، سفر زیارتی کربلای معلی، سفر به مشهد مقدس و هدایای نقدی تقدیر می‌شود.
 
نگاه زیبایی‌شناسانه، توجه به هویت و باورهای دینی، آموزه‌های مذهبی و مفاهیم اخلاقی، رعایت سنت‌های حاکم بر خیمه عزاداری، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و رفتارسازی و الگوسازی مناسب از جمله شاخص‌های داوری آثار در سوگواره تصویر عاشقان حسینی است.  
 
برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این سوگواره به سایت www.iranphotomuseum.com و رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران fhnews.ir مراجعه کنید یا با شماره 1837 تماس بگیرید.
نظر شما