جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۰۰۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
نمایش برگزیده جشنواره تئاتر شهر روی صحنه می‌رود
نمایش «راز» از آثار برگزیده جشنواره بین‌المللی فجر به مدت یک ماه در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی اعظم بروجردی از 25 آبان تا 28 آذر 1393 در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود. این نمایش از آثار برگزیده سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است. 
  
رضا امامی، مارال فرجاد، علی برجی، راهیل رستمیان، پویان درزی بازیگران این نمایش هستند. همچنین کمال پیرهادی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نمایش راز است. عوامل دیگر این نمایش عبارتند از منشی صحنه: مهتاب شکریان، موسیقی: امید یوسفی،  عکاس: مریم ملک مختار، طراح و اجرا پوستر و بروشور: مریم ملک مختار، ارسلان امانتی، طراح صحنه: فاطمه زعفرانی، طراح لباس: ناهید بخشی.
 
در یادداشت کارگردان این نمایش آمده است: کمک و ياری رساندن به ديگران در حقيقت كمک و ياری رساندن به خويشتن خويش است. نمايشنامه راز  رویی از آيينه هاست تا ما را به خوبی به خودمان بنماياند. اينكه ما كی هستيم آيا ما واقعا انسانيم و يا اگر خود را درآينه بی زنگار ببينيم، چيز ديگری را خواهيم ديد؟
 
این نمایش از 25 آبان ساعت 19 در فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خ جلفا روی صحنه می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرید.
نظر شما