شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۸۰۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار شد؛
سلسله نشست های «چهره به چهره» از 25 آبان همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی آغاز شده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نخستین نشست این ویژه برنامه که 25 آبان برگزار شد، محمدرضا شمس نویسنده کتاب های «خواب و پسرک»، «مراد شمر»، «دیوانه و چاه»، «دختر خل و چل»، «عروسی» در جمع دانش آموزان حاضر شد و به مرور خاطرات و تجربیات نویسندگی خود پرداخت.
 
این نویسنده کتاب های کودک ضمن پاسخ گویی به پرسش‌های مخاطبان از آن ها خواست تا داستان هایشان را بخوانند.
 
در پایان این نشست کتاب  «سبیل عمو» این نویسنده پس از امضای او به مخاطبان اهدا شد.
 
 در دومین جلسه از سلسله نشست های «چهره به چهره»، آتوسا صالحی شاعر، نویسنده و مترجم کتاب های کودکان و نوجوانان روز 26 آذر با حضور در کتابخانه آفتابگردان فرهنگسرا به گفت و گویی صمیمی با دانش آموزان پرداخت. او پس از خواندن اشعارش از  کتاب «دلم برای تو تنگ است»، راهکارهایی را برای نگارش بهتر بیان کرد. در پايان، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.
 
مرجان فولادوند میهمان سومین نشست «چهره به چهره» است که چهارشنبه 27 آبان با حضور نوجوانان برگزار می شود.
 
در حاشیه هر یک از نشست های «چهره به چهره» کتاب هایی از آثار نویسنده میهمان به شرکت کنندگان اهدا می شود. از دیگر برنامه های این نشست ها عضویت رایگان در کتابخانه آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی است.
 
 فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهيد نواب صفوی، تقاطع خيابان كميل شرقی واقع شده است. برای كسب اطلاعات بيشتر  به نشانی enghelab.farhangsara.ir مراجعه کنید يا با شماره های 55408657 تماس بگيرید.
نظر شما