جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۰۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی در سیصد و پنجاهمین نشست باشگاه فیلم تهران شنبه 8 آذر ساعت 18 با حضور کارگردان و سایر عوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود.
به گزارش رسانه خبر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این فیلم با طنزی ملایم زندگی مردی اهل تفکر و قلم، ساکن طبقه وسط در آپارتمانی سه طبقه را روایت می کند. وی با شیوه های فکری، اعتقادی و اخلاقی نشات گرفته از ذهنیات و دریافت هایش از زندگی دیگران، آنها را در قالب شخصیت های متعدد اجتماعی، تاریخی، عرفانی، می بیند و سعی در بیان تفکرات خود و ترسیم چهره ای واقعی از آپارتمان، اجتماع و دنیای پیرامونش دارد.
 
شهاب حسینی ( کارگردان و بازیگر)، محمدهادی کریمی (فیلمنامه نویس)، امیرسماواتی ( تهیه کننده) هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمد علی شادمان، فخرالدین صدیق شریف، هلیا راجی، کیانوش گرامی، مانی کسراییان، سحر قریشی بازیگران و عوامل این فیلم هستند.
 
شهاب حسینی، محمدهادی کریمی، امیرسماواتی و برخی از بازیگران این فیلم میهمان این نشست باشگاه فیلم تهران هستند.
علاقه مندان برای حضور دراین نشست می توانند به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خ جلفا مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.
نظر شما