پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۶
کد خبر: ۸۰۲۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
یک شاعر آیینی معتقد است که در جامعه افرادی به غلط الگو می‌شوند و برگزاری برنامه‌های مانند پرده عشاق ويژه تجلیل و تکریم مفاخر حسینی راهی برای شناخت الگوهای واقعی جامعه است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا قزوه درباره تجلیل از مفاخر حسینی گفت: حضور در مراسم تجلیل از دو پدر شهید که چند دهه ذاکر اهل بیت بودند حال ویژه‌ای به من بخشید که گویا در حرم هستم. ذاکران واقعی اباعبدالله همین پدرانی هستند که در پیروی از راه امام حسین(ع) تا جایی پیش رفتند که فرزندانشان شهید شدند و همواره در خط انقلاب بودند.
 
این شاعر با اشاره به برگزاری برنامه «پرده عشاق» در مناطق شهر تهران افزود: اجرای برنامه‌های تکریم از مفاخر حسینی با این محتوای ارزشمند اتفاق بسیار خوب و بزرگی است. برای بسیاری از این بزرگواران تا به حال مراسم تجلیل برگزار نشده است؛ اکنون جامعه به سمتی می‌رود که برخی افراد به غلط برای آن الگو می‌شود؛ با برگزاری برنامه‌های نظیر پرده عشاق جامعه الگوهای واقعی خود را می‌شناسد و وظیفه شهرداری است که پیش قدم باشد و این دست برنامه‌ها را سالانه برگزار کند.
 
علیرضا قزوه بیان کرد: در این زمینه‌ها سازمان فرهنگی هنری در برخی دوره‌ها کم رنگ و در دوره‌های دیگر پررنگ ظاهر شده است؛ در دوره حضور حجت الاسلام شهاب مرادی، این دست برنامه‌ها پر رنگ شدند و لازم است که این دست برنامه در همین حد و اندازه برگزار شود.

نظر شما