شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۰۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود
نشست «صبح روشنایی» با موضوع نقد عملکرد رسانه‌ها در حماسه ۹ دی، با حضور صادق زیباکلام، مهرداد بذرپاش و حمیدرضا مقدم‌فر دوشنبه ۸ دی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «صبح روشنایی» با موضوع نقد عملکرد رسانه‌ها در حماسه ۹ دی به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و با حضور صادق زیباکلام استاد دانشگاه، مهرداد بذرپاش نماینده مجلس، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران و مدیرمسئولان، سردبیران و خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها فردا دوشنبه ۸ دی ساعت ۱۵ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 

آشکارسازی ابعاد مختلف این روز، بحث و بررسی عملکرد مطبوعات و خبرگزاری‌ها در اطلاع رسانی و انعکاس حماسه ۹ دی، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نسبت به جریان فتنه و خط جدید فتنه و تبیین تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت، از جمله اهداف نشست «صبح روشنایی» است. 

این نشست در قالب ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با عنوان «روز روشنایی» برگزار می‌شود. ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت حماسه ۹ دی از ۶ دی آغاز شده و تا ۱۱ دی با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در حوزه شعر، عکس، پوستر و فیلم در فرهنگسراهای شهر تهران ادامه دارد.
مطالب مرتبط
نظر شما