جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۰۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
رئیس فدراسیون تکواندو در پاسخ به اتفاقات اخیر فرانسه:
محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام گفت: تکریم پیامبران اولوالعزم در همه جوامع چیزی است که همه در آن اتفاق نظر دارند و توهین به یکی از پیامبران در هیچ جامعه معقول مدنی و شامل فهم و شعور پسندیده نیست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به حوادث اخیر کشور فرانسه گفت: مردم دنیا می دانند بهترین بندگان خدا پیامبران هستند و کسی در آن شکی ندارد؛ تکریم پیامبران اولوالعزم در همه جوامع چیزی است که همه در آن  اتفاق نظر دارند و توهین به یکی از پیامبران در هیچ جامعه معقول مدنی و شامل فهم و شعور پسندیده نیست و افرادی که چینین کاری را می کنند جز این جوامع نیستند و فاقد عقل و شعور و درک هستند.
پولادگر تاکید کرد: این اتفاقات یک اسلام هراسی است که سران دول غربی به ویژه صهیونیست ها آن را ایجاد کرده اند و همه اینها از یک جا مدیریت می شود. اینکه با احساسات مردم در فرانسه بازی می کنند و با حمله ای که انجام می دهند، صحنه های دلخراشی را ایجاد می کنند، برای تحریک احساسات مردم است.
وی افزود: مردم دنیا به خصوص کشورهای غربی که بیشترین  هدف این سناریوی غیر اسلامی هستند باید این تبلیغات علیه مسلمانان را خنثی کنند. قطعا این مردم هم می دانند این تبلیغات از کجا هدایت می شوند.
رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: همه چهره های شاخص که مورد توجه و تکریم مردم هستند وظیفه سنگینی دارند و به واسطه این تکریم و احترام باید به افکار عمومی آگاهی دهند. همه ستارگان ورزشی دنیا در بحران ها و مسائل سیاسی اظهارنظر می کنند به اعتقاد من در این موضوع هم وظیفه مهمی دارند و باید افکار عمومی را در ایران و دنیا آگاه کنند.

نظر شما