جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۶
کد خبر: ۸۰۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
رئیس اتحادیه فوتبال با تاکید براین که ورزشکاران و چهره‌های نخبه با استدلال اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کنند، گفت: دشمنان از اینکه اسلام در دنیا جایگاه خود را پیدا کرده است می‌ترسند و می‌خواهند اسلام را را خشن معرفی کنند، درحالی که اسلام دین محبت و عشق است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عزیزالله محمدی، رئیس اتحادیه فوتبال با محکوم کردن اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام (ص) اظهارداشت: تمام این اتفاقات مانند حادثه 11 سپتامبر به  صهیونیست‌ها و کشوهای اروپایی برمی گردد مگر می شود خود اسرائیل که در غزه این همه کودک را کشته و60 سال است جنایت کرده در راهپیمایی علیه تروریست شرکت کند؟ داعش را چه کسانی درست کردند؟ آیا به جز کشورهای عربی و آمریکا بود؟ آموزش بغدادی در اسرائیل بود و او توسط آمریکا از زندان عراق آزاد شد تا علیه سوریه و عراق کار کند.

وی افزود: آنها دیدند که این گروه ها  در سوریه موفق نبودند و در عراق نیز با مقاومت ارتش و مردم رو به رو شدند حالا احتمال می دهند که اینها سمت عربستان، بحرین  و اروپا بروند حالا به دنبال اتحاد هستند. اگر دنبال مبارزه با اینها هستند چرا خودشان اسلحه می دهند؟ چرا از انها حمایت کردند؟ مگر این افراد بدون حمایت غربی ها می توانستند علیه ارتش هایی مثل سوریه و عراق مقاومت کنند؟! 

وی یاآورشد: در داعش از کشورهای مختلف اروپایی حضور دارند و خودشان به خوبی می دانند، اگر این تروریست ها به کشورهای خود برگردند بسیار خطرناک خواهند بود و دامن آنها را خواهند گرفت. 

محمدی با تاکید براین که این حوادث تروریستی کار خودشان است، گفت: آنها از اینکه اسلام در دنیا  جایگاه خود را پیدا کرده است می‌ترسند و می‌خواهند اسلام را را خشن معرفی کنند، درحالی که اسلام دین محبت و عشق است و با وجود این که پاپ آنها گفت اگر سران ادیان دیگر را مسخره کنید آنها هم در مورد ما این کار را خواهند کرد، مسلمانان هیچ گاه این کار را نخواهند کرد.

وی افزود: آنها می خواهند اسلام را با ترور معرفی کنند. آنها می خواهند به دنیا ثابت کنند که اسلام دینی است که سر می برد. با زنان مخالف است با تکنولوژی دانشگاه و ورزش مخالف است و می خواهند اسلام هراسی ایجاد کنند اما موفق نخواهند بود.

رئیس اتحادیه فوتبال گفت: ورزشکاران این کار را محکوم و مخالفت خود را اعلام می کنند. ورزشکاران و چهره های نخبه باید منطقی و با استدلال مخالفت خود را اعلام کنند. ورزشکاران باید این مسائل را مطرح و از ارتباط خود با سایر ورزشکاران دنیا و رسانه ها استفاده کنند.

نظر شما