يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۹
کد خبر: ۸۰۶۰۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
مدیر مسئول شرکت رایادرس گفت: نمایشگاه یاد یار مهربان تعامل و مراودات میان مدیران و والدین دانش آموزان را افزایش می دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مژگان حسینی اظهار داشت: این نخستین سالی است که شرکت ما در نمایشگاه یادیار مهربان شرکت کرده و محصول ویژه ما برای دانش آموزان پک رای درس هست.
 
وی افزود: در این پک سیم کارتی قرار گرفته این سیم کارت خدمات کمک آموزشی را برای دانش آموزان مقطع اول و دوم دبیرستان ارائه می دهد و این طرح برای نخستین بار است که در ایران اجرا می شود.

حسینی با اشاره به بحث اطلاع رسانی و تبلیغ با هدف تشویق و مدیران و والدین دانش آموزان به بازدید از نمایشگاه بیان کرد: بهترین راه برای تشویق دانش آموزان و مدیران برای بازدید از نمایشگاه، اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی، صداوسیما و رادیو و همچنین تبلیغ از طریق بیلبوردها و پخش بروشور در سطح شهر است.
 
مدیر مسئول شرکت رایا درس در ادامه با تاکید بر تعامل بین مدیران، والدین و ناشران و تولید کنندگان ابزارآلات آموزشی و کمک آموزشی گفت: نمایشگاه یاد یار مهربان و در کل این قبیل نمایشگاه ها باعث افزایش تعامل و مراودات بین مدیران و والدین از یک طرف و ناشران و شرکت های ارائه دهنده ابزار آلات آموزشی از طرف دیگر می شود و این تعامل باعث افزایش سطح آگاهی هر دو طرف می شود.
  
وی در پایان به بحث مشارکت هر چه بیشتر مدیران و والدین پرداخت بیان کرد: باید مشارکت مدیران و والدین برای برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی بیشتر شود، چون این نمایشگاه به تنهایی نمی‌تواند این مشارکت را افزایش دهد.
 
نمایشگاه کتاب «یاد یار مهربان» از 2 بهمن به مدت یک هفته در بوستان گفت‌وگو پذیرای علاقه‌مندان است.



مطالب مرتبط
نظر شما