پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۵
کد خبر: ۸۰۶۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
برنامه‌های ایام دهه فجر فرهنگسرای تهرانسر در منطقه۲۱، توسط مدیریت فرهنگی هنری این منطقه اعلام شد.
به گزارش رسانه‌ خبری سازمان فرهنگی هنری، مدیریت فرهنگی منطقه ۲۱ ویژه‌برنامه‌های متنوعی به مناسبت سی و ششمین سال برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی با بیش از ۴۳ اجرا از برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر پذیرای همشهریان خواهد بود.

این برنامه‌ها به شرح زیر است:  
روز شمار انقلاب اسلامی: نمایشگاه عکس و پوستر از وقایع انقلاب اسلامی در خانه‌های فرهنگ و کتابخانه مشارکتی مسجد النبی (ص) این نمایشگاه در طول دهه فجر برگزار می‌شود. 
عصرانه با شعر: شب شعر انقلاب اسلامی با حضور شعرای آیینی و انقلابی در خانه فرهنگ تهرانسر این برنامه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود. 
هان!‌ای دل عبرت بین: بازدید خانواده‌ها و دانش آموزان از شهرک پاسداران از مرقد امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشد که توسط کتابخانه مشارکتی مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود. 
زنگ انقلاب: شامل برگزاری ۶ مراسم جشن ویژه دهه مبارک فجر است که در مدارس ابتدایی سطح تهرانسر، شهرک آزادی و ورد آورد برگزار می‌شود. در این مراسم که با حضور حجج اسلام ملکی و راستگو برگزار خواهد شد سعی بر آن است که وقایع انقلاب اسلامی در قالب داستان و با استفاده از مفاهیم ساده به کودکان دبستانی آموزش داده شود. 

اردوی تجدید میثاق با امام راحل: این برنامه شامل بازدید خانواده‌ها و دانش آموزان از شهرک آزادی از مرقد امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس است که توسط خانه فرهنگ نور دانش برگزار می‌شود. 
اجرای نمایش من انقلابی‌ام: این برنامه شامل اجرای تئا‌تر در مدارس سطح تهرانسر، شهر آزادی و ورد آورد است که با موضوع آموزش مفاهیم انقلاب اسلامی و در قالب نمایش اجرا می‌شود. 
کندو: دومین اجرای باشگاه شعر طنز با مدیریت همایون حسینیان و با حضور افتخاری رضا بنفشه خواه در روز چهارشنبه مورخ ۱۵ بهمن از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در خانه فرهنگ تهرانسر برگزار می‌شود. 
 
قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب: نقد و بررسی کتاب فصل درو کردن خرمن با موضوع داستان انقلاب اسلامی و با حضور نویسنده و منتقدان در خانه فرهنگ ورد آورد برگزار می‌شود. این برنامه روز سه شنبه مورخ ۲۱ بهمن در خانه فرهنگ ورد آورد برگزار خواهد شد.
نظر شما