جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۰
کد خبر: ۸۰۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
مجموعه نمایشگاهی «نقشه راه» به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 و گذرگاه های این منطقه به نمایش در می آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آستانه برگزاری مراسم سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه برنامه های متنوعی را با شعار «من انقلابی ام» اجرا می کند.


اجرای نمایش خیابانی

«اجرای نمایش های خیابانی» با موضوع انقلاب از برنامه های در نظر گرفته شده مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 است که از تاریخ 14 تا 20 بهمن ماه در سطح مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 معابر و گذرگاه ها و محل های پرتردد منطقه اجرا می شود.


خاطرات انقلاب

«خاطرات انقلاب» برنامه ای است گفتگو محور با رویکرد بیان خاطرات مؤثرین و فعالان مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی که در ایام دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 برگزار می شود.


دریچه ای روبه انقلاب

مستند سازی برنامه ها و طراحی و اجرای روزنامه های دیواری که توسط مدارس در این ایام اجرا می شود.دراین برنامه اقلام در اختیار مدارس قرار می گیرو و دانش آموزان اقدام به طراحی و ساخت روزنامه های دیواری می نمایند و بعد از تکمیل در کلاس های درسی نصب خواهد شد.


نگار گذر عکس های انقلاب اسلامی

برگزاری نگار گذر عکس های انقلاب اسلامی در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 در ایام دهه مبارک فجر که هر نگار گذر شامل 30 قطعه عکس کمتر دیده شده از وقایع انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب است.


نمایشگاه کتاب

برگزاری "نمایشگاه کتاب" با موضوع انقلاب اسلامی از 12 تا 21 بهمن در فرهنگ سراهای سرو و شفق ، کتابخانه شهید جهان آرا ، خانه موزه دکتر شریعتی و خانه فرهنگ گلها که در این نمایشگاه بیش از 300 عنوان کتاب با تخفیف 25درصد به شهروندان عرضه می شود.


نقشه راه

مجموعه پوسترهای نمایشگاهی "نقشه راه" که شامل گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری با محوریت انقلاب اسلامی است که در موضوعات شجره طیبه انقلاب اسلامی، سلامت انقلاب ، ایستادگی مردم، صراط مستقیم انقلاب اسلامی، عزت ملی و وعده های الهی است که در ایام دهه فجر در سطح معابر عمومی ، مراکز فرهنگی ، مساجد ، مدارس و فضاهای مجازی به نمایش در خواهد آمد.

جشن پیروزی انقلاب، بازدید از موزه عبرت و باغ موزه قصر، دیدار با خانواده شهدا و مادران چشم به راه، انتخاب برترین آذین بندی مدارس منطقه 6و.... ازدیگر برنامه های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از زمان دقیق برنامه های مدیریت فرهنگی هنری منطقه 6 در این ایام می توانند باشماره 1837 تماس و یا به درگاه اینترنتی sarv.farhangsara.ir مراجعه کنند.
نظر شما