جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۲
کد خبر: ۸۰۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
نشریه جشنواره فیلم شهر با عنوان «شهر نگار ۵» با گفت‌وگوهای متفاوتی از سینماگرانی مانند داریوش مهرجویی، جهانگیر الماسی و اکبر عالمی و تحلیل آن‌ها درباره این جشنواره منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اولین نشریه پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با عنوان «شهر نگار ۵» با مدیرمسئولی سیاوش حقیقی و سردبیری محمد قادری منتشر شد.
 
در صفحه نخست این نشریه سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با شهردار و شورای شهر تهران در سال ۱۳۹۲ و همچنین دیدار با کارگردانان سینما و تلویزیون در سال ۱۳۸۵ را نسبت به توجه به فرهنگ شهری و تاکید معظم له به اهمیت ابزار سینما آورده شده است.
 
همچنین در صفحات دیگر این نشریه گفت‌وگوهای متفاوتی از سینماگران مانند داریوش مهرجویی، جهانگیر الماسی و اکبر عالمی و تحلیل آن‌ها نسبت به جشنواره فیلم شهر به چاپ رسیده است.
 
براساس این گزارش، یادداشت‌ها و گفتارهایی با شخصیت‌هایی از قبیل محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام شهاب مرادی، دکتر حسن عباسی، ضیاء‌الدین دری، پرویز شیخ‌طادی، علیرضا رئیسیان، محسن علی اکبری، ابوالفضل جلیلی، سیروس الوند، سعید ابوطالب، فرهاد توحیدی و .... با موضوع فرهنگ شهری را در این نشریه می‌توان خواند.
 
گفتنی است مدیر مسئولی این نشریه به عهده سیاوش حقیقی و سردبیری آن به محمد قادری سپرده شده است.
 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر را با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و توجه به هویت دینی در بهار سال ۱۳۹۴ در تهران برگزار می کند.

نظر شما