جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۱
کد خبر: ۸۰۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
با حضور خانواده جانبازان در فرهنگسرای امام(ره)
آیین تجلیل از همسران ۳۰ جانباز قطع نخاعی آسایشگاه ثارالله و خانواده آن‌ها روز گذشته در فرهنگسرای امام(ره) برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «همسران ماه» با تجلیل از همسران جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه جانبازان ثارالله روز گذشته در فرهنگسرای امام(ره) با حضور محمد جواد حیدری پور رییس فرهنگسرای ملل، شیخان مدیر بنیاد شهید شمیرانات، سعید کارگران معاون اجتماعی شهرداری منطقه یک، عابدی‌پور رییس آسایشگاه جانبازان ثارالله و جمعی از جانبازان و خانواده آن‌ها برگزار شد.

ویژه برنامه «همسران ماه» با تجلیل از اسوه‌های صبر برگزار شد 

در این ویژه برنامه حیدری‌پور رییس فرهنگسرای ملل با تشکر از جانبازان و خانواده آن‌ها برای حضور در این برنامه گفت: یکی از فعالیت‌های جدی خانواده شهرداری تهران تقویت هویت دینی و انقلابی است و این برنامه آیین تجلیل نیز بر همین اساس اجرا می‌شود؛ سعی می‌کنیم با این حرکت فضای مهربانی را در شهر تهران پر رنگ‌تر کنیم و امیدواریم بیشتر شاهد این دست اتفاقات خوب در شهر تهران باشیم.

ویژه برنامه «همسران ماه» با تجلیل از اسوه‌های صبر برگزار شد

در این مراسم پس از پخش فیلمی از صحبت‌های جانبازان و همسران آن‌ها از ۳۰ همسر جانباز و خانواده آن‌ها تجلیل شد.
در ادامه برنامه عابدی‌پور رییس آسایشگاه جانبازان ثارالله با بیان اینکه جانبازان کوه ایثار هستند گفت: این برنامه یکی از آن اقداماتی است که همیشه به آن می‌اندیشیم که چگونه سپاسگزار زحمات و ایثارگری خانواده جانبازان باشیم؛ اگر با فاصله گرفتن از سال‌های دفاع مقدس ‌می‌گوییم جنگ برای ما تمام شده است باید بدانیم که جنگ برای جانباز ما تمام نشده است و رزمندگانی در این نبرد آسیب دیدند و این آسیب همیشه با آن‌ها است.

ویژه برنامه «همسران ماه» با تجلیل از اسوه‌های صبر برگزار شد

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنانشان خطاب به جانبازان می‌گویند «اجر شماها از شهدا هم بیشتر است» افزود: هر یک از جانبازان که چشمشان را می‌بندند به یاد جنگ می‌افتند و اگر از خودشان درباره زحمت‌هایشان بپرسید چیزی از درد به شما نمی‌گویند اما همیشه درد همراهشان است. اگر این‌ها کوه صبر هستند همسران آن‌ها اسوه‌های صبر و استقامت هستند؛ همسران جانبازان مرحم بر دردهای آن‌ها می شوند و کمک می‌کنند آن‌ها درد را تحمل کنند و به همین دلیل از همه همسران و خاواده جانبازان ممنون و سپاسگزاریم.
 
ویژه برنامه «همسران ماه» با تجلیل از اسوه‌های صبر برگزار شد

اجرای موسیقی زنده گروه همنوازان عرفان به سرپرستی حمید وجدان‌پاک، برنامه تقلید صدا با اجرای سامان گوران و موسیقی پاپ بابک قدمایی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.
مطالب مرتبط
نظر شما