جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۸۰۸۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
ویژه برنامه فرهنگی هنری استقبال از بهار در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ آغاز شد
ویژه برنامه‌های استقبال از بهار با شعار «بهار فاطمی» در فرهنگسرای عطار نیشابوری و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ از ۱۷ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۹۴ میزبان شهروندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت ایام فاطمیه و در آستانه نوروز، ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری استقبال از بهار با حال و هوای فاطمی برگزار می‌شود. 
 
به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰، شب شعر فاطمی، ویژه برنامه نوروزانه برای کودکان، نذر فاطمی، مراسم دعا و نیایش و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌های استقبال از بهار با رویکرد دینی و حال و هوای فاطمی است. 
 
حسین مهرابی گفت: برنامه نوروزانه در قالب ۵ اجرا در تاریخ های ۱۷ و ۱۸ اسفند در فرهنگسرای عطارنیشابوری و مراکز فرهنگی هنری تحت پوشش منطقه همراه با نمایش مذهبی و قصص قرآنی و دینی میزبان کودکان است. 
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم دعا و نیایش در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۰ اظهار داشت: ۱۹ اسفند مراسم مذهبی و دعا نیایش با عنوان «دست‌های خالی» و ۲۰ اسفند مراسم مذهبی و قرائت دعای توسل با عنوان آهنگ توحید در خانه فرهنگ شهیدان اقبالی میزبان بانوان است. 
 
رییس فرهنگسرای عطار افزود: ویژه برنامه نذر فاطمی نیز در ۲ اجرا در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۰ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری اعتماد و خانه فرهنگ شهیدان اقبالی، با مشارکت کانون بانوان و در قالب پخت و توزیع آش نذری و مراسم دعا و نیایش پذیرای بانوان سوگوار فاطمی است. 


وی برگزاری شب شعر فاطمی را از دیگر برنامه‌های استقبال ازبهار ذکر کرد و گفت: شب شعر فاطمی با مشارکت انجمن ادبی پویش ۲۵ اسفند با حضور شاعران و ادبای عضو انجمن برگزار می‌شود. 
 
مهرابی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه کتابخانه همراه از سوی کتابخانه عطار نیشابوری اظهار داشت: این برنامه شامل تولید و انتشار پیامهای فرهنگی و آیینی با موضوع زندگی نامه سیره حضرت زهرا (س) در فضای مجازی در قالب ۱۰اجرا از۲۰ اسفنده ماه ۹۳ تا ۱۵ فروردین ۹۴ برگزار می‌شود. 
 
وی هم چنین در باره مسابقه کتابخوانی کوثرقرآن گفت: این مسابقه با موضوع زندگی نامه ویژه حضرت زهرا (س) از ۲۵ اسفنده ماه ۹۳ تا ۱۵ فروردین ۹۴ برگزار خواهد. 


فرهنگسرای عطار نیشابوری و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به نشانی. میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی. میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۵۵۷۶۵۸۸۲ تماس بگیرند.
نظر شما