جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۹
کد خبر: ۸۰۸۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ در استقبال از عید نوروز و ترویج و احیای فرهنگ ناب ایرانی اسلامی نمایشگاه فرهنگی هنری «نوروز فاطمی» را از ۱۷ تا ۲۸ اسفند در بوستان بهاران برپاکرده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه بیش از ۴۰ غرفه فرهنگی هنری، سوغات و صنایع دستی استان‌ها و محصولات خود اشتغالی بانوان عرضه می‌شود. برپایی سیاه چادر عشایر، نمایشگاه هفت سین و اقلام آن و برپایی ایستگاه‌های نقاشی و خلاقیت از بخش‌های مختلف این نمایشگاه است. 
 
علاوه بر این برپایی نمایشگاه کتاب «بانوی مهربانی» با معرفی بیش از ۳۰ عنوان کتاب چاپ شده با موضوع اخلاق و سیره عملی زندگی حضرت زهرا (س)، برگزاری مسابقه کتابخوانی، توزیع بسته‌های فرهنگی به مخاطبان، برپایی ایستگاه نقاشی کودک و چندین مسابقه و برنامه فرهنگی هنری دیگر از جمله برنامه‌های اجرایی نمایشگاه «نوروز فاطمی» است. 
  
عرضه مایحتاج نوروزی، پوشاک، کیف، کفش و... با هدف مرتفع کردن نیاز شهروندان منطقه به کالاهای عیدانه از بخش‌های دیگر نمایشگاه نوروز فاطمی به شمار می‌آید. 
 
این نمایشگاه تا بیست و هفتم اسفند در میدان بهاران، ضلع جنوبی بوستان بهاران، محوطه پارکینگ فرهنگسرای بهاران آماده حضور شهروندان گرامی است. تلفن ۶۶۲۳۳۹۸۰ پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان است.
نظر شما