جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۶
کد خبر: ۸۰۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
پانزدهمین کنگره سرداران و چهار هزار شهید دارالشهدای تهران (منطقه ۱۷) در آستانه نوروز فاطمی از بیست اسفند با همکاری ستاد کنگره شهدا، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ و آموزش و پرورش اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کنگره برای پانزدهمین سال متوالی در سه روز با اجرای چندین عنوان برنامه فرهنگی مذهبی در سطح منطقه برگزار می‌شود. 
 
نهاد‌ها و ارگان‌هایی همچون: حوزه‌های بسیج منطقه، مساجد، مدارس، مراکز و جلسات قرآنی نیز در اجرای این برنامه‌ها سهیم هستند. هر روز از این کنگره به نام زیبایی مزین شده و برنامه‌های خاصی در هر روز اجرا می‌شود. 
 
زنگ شهدا عنوان نخستین روز (۲۰ اسفند) است که اختصاص به شهدای معلم و دانش آموز دارد. شبی با فاطمیون و شهدا نام دومین روز برنامه (۲۱ اسفند) است که در آن دعای پر فیض کمیل در مساجد منطقه به صورت همزمان خوانده خواهد شد. میثاق با ولایت و شهدا نیز آخرین روز و مراسم پایانی این کنگره را تشکیل داده است که جمعه بیست و دوم اسفند در خیمه‌گاه شهدای این منطقه برگزار می‌شود. 
 
از مهم‌ترین برنامه‌های این کنگره، دو هزار ختم قرآن کریم برای شادی ارواح طیبه چهار هزار شهید منطقه است که هدیه‌ای به ملکوتیان نام گرفته است. 

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند با شماره ۵۵۱۴۵۵۱۱ تماس بگیرند.
نظر شما