جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۹
کد خبر: ۸۰۹۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
هئیت داوران، بررسی و ارزیابی آثار واصله به دبیرخانه سومین جشنواره ادبی نسیم کلمات را شروع کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی علی‌محمدی دبیر اجرایی سومین جشنواره نسیم کلمات، تعداد آثار دریافتی این دوره از جشنواره را ۱۶۲ اثر اعلام کرد و گفت: داستان‌های کوتاه دریافت شده برای ارزیابی و داوری در اختیار هیئت داوران جشنواره، جعفر توزنده‌جانی، علیرضا هوشیار، فرحناز علیزاده، الهام اشرفی و زهرا همتی‌پور قرار گرفت. 
 
رئیس کتابخانه اخلاق، با اشاره به اینکه موضوع این دوره از جشنواره «رفتار مهربانانه» بوده است تصریح کرد: ۱۱۰ نفر از علاقه‌مندان به داستان‌نویسی در جشنواره شرکت کرده‌اند، که ۳۵ درصد از داستان‌ها با موضوع «مهربانی با دیگران»، ۲۷ درصد با موضوع «مهربانی با خانواده»، ۱۷ درصد با موضوع «مهربانی با خود»، ۱۲ درصد با موضوع «مهربانی با محیط زیست» و ۷ درصد نیز با موضوع «مهربانی با حیوانات» است. 
 
وی ادامه داد: پس از ارزیابی و انجام مرحله اول ارزیابی، ۲۵ اثر به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند و در هفته سوم فروردین ماه، با حضور تمامی اعضای هیئت داوران، برگزیدگان نهایی انتخاب خواهند شد. 
 
دبیر اجرایی سومین جشنواره ادبی نسیم کلمات، جوایز نفرات اول تا سوم جشنواره را یک دستگاه تبلت و لوح تقدیر، نفرات چهارم و پنجم را یک دستگاه گوشی هوشمند تلفن همراه و لوح تقدیر عنوان کرد و به نفرات ششم تا دهم نیز لوح تقدیر و جایزه فرهنگی اهدا می‌شود. 
علی‌محمدی مراسم زمان اهدای جوایز برگزیدگان نهایی سومین جشنواره ادبی نسیم کلمات را روز اول اردیبهشت همزمان با سالروز بزرگداشت سعدی اعلام کرد که در مراسمی در سالن‌سرای حضور فرهنگسرای اخلاق برگزار خواهد شد. 
 
فرهنگسرای اخلاق در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار قرار دارد.
نظر شما