جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۷
کد خبر: ۸۰۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
ویژه‎نامه نوروزی نشریه داخلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روبرو منتشر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،در این ویژه‌نامه با مروری بر برنامه ها و اتفاقات مهم و تاثیرگذار سازمان در سال 93 از جمله افتتاح فرهنگسرای امام، برگزاری ویژه برنامه «مادران چشم به راه»، شبی در کهکشان‎ها، اجرای طرح مهربانی با پرندگان با عنوان «تهران پرنده دارد» و یک نذری ساده، پیشنهادهای خواندنی و جذابی برای ایام تعطیلات نوروز همکاران مطرح کرده است.

بهاری به عطریاس، سالنامه، فلش‎بک، یک فنجان چای، درخانه، تارنما، اپلیکیشن، درسفر، تهرانگردی، ایرانگردی، نما، ارتباطات و سرگرمی بخش های مختلف  ویژه‎نامه نوروزی نشریه داخلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

ویژه‎نامه نوروزی نشریه روبرو منتشر شد

در بخش «یک فنجان چای» فعالیت ها و ظرفیت‎های چهار مرکز سازمان فرهنگی هنری در شمالی ترین، جنوبی ترین، غربی ترین و شرقی ترین نقاط تهران در گفت‎و گویی با کارکنان این مراکز معرفی شده است

«درخانه» بخش دیگری است که 13 پیشنهاد متنوع و مفید برای کارکنان در 13 روز نوروز دارد.معرفی بازی های رایانه ای ایرانی،بازی های جمعی و قدیمی، پیشنهادهایی برای استفاده درست از وقت‎های سوخته، خوردن عاقلانه و خواب خوب در نوروز، طراحی اتاق و دستورالعمل پخت شیرینی برای عید از دیگر مطالب جالب این بخش است.

در این ویژه‎نامه با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز، چهار تارنمای مذهبی برای آگاهی از مجالس و برنامه های ویژه این ایام معرفی شده است.  

معرفی اپلیکیشن های جذاب و کاربردی برای ایام نوروز، سبک زندگی در سفر،معرفی مکان های دیدنی تهران، و جاذبه های گردشگری شهرهای ایران از دیگر بخش های این ویژه نامه است. 

نظر شما