شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۸۰۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
نمایش «کدو قلقله زن» ویژه کودکان به نویسندگی جواد ذوالفقاری و شادی‌ پور مهری و به کارگردانی مجتبی خمسه و سحر‌پور فرج همه روزه ساعت 16 در سالن فرهنگسرای ابن سینا اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای ابن‌سینا برای پرکردن زمان فراغت کودکان و نوجوانان تئاتر شاد و موزیکال «کدو قلقله زن» را در روزهای 19 فروردین تا 12 اردیبهشت ساعت 16 روی صحنه می‌برد.
 
گروه بازی سازان روایت تازه‌ای از قصه کدو قلقله زن معروف را اجرا می‌کنند.
 
در این نمایش پیرزنی قصد عزیمت به خانه دخترش را دارد و در راه با حیوانات زیادی برخورد می‌کند و اتفاقاتی که در این قصه رخ می‌دهد بسیار دینی است.
 
این گروه در اجرای این نمایش از المان‌های پوششی حیوانات استفاده کرده و با تلفیق آن‌ها با لباس‌های سنتی ایرانی روش نوینی از اجرا را به معرض تماشا گذاشته است.
 
نیلوفر سیاری در نقش، ملیحه مقیمی، محسن قصری، محمد روستا، ابوالفضل پسندیده، علیرضا کیوان بابک مولانا در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند.
 
علاقه‌مندان برای تماشای تئاتر شاد و موزیکال کودک می‌توانند در روزهای ذکرشده به نشانی شهرک قدس خیابان ایران زمین شمالی، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.
 
نمایش شاد «کدو قلقله زن» در فرهنگسرای ابن‌سینا
نظر شما