يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۰
کد خبر: ۸۱۱۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
همزمان با هفته سلامت فرهنگسرای هنگام با مشارکت اداره سلامت شهرداری منطقه ۴، برنامه‌های متنوعی را با محوریت سلامت از تاریخ اول تا ۷ اردیبهشت در بوستان الغدیر برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این برنامه‌ها با هدف توسعه ارتقای سلامت شهروندان شامل برگزاری نمایشگاه در بیش از ۳۰ غرفه مرتبط و بخش‌های جنبی و استقرار غرفه‌های اداره سلامت، اداره ورزش، غرفه کودک، اداره آموزش‌های شهروندی، اداره امور بانوان، مرکز خدمات اجتماعی (کلینیک ترک سیگار)، باشگاه چاقی، محیط زیست و بازیافت، آتش‌نشانی، عرضه عسل و فرآورده‌های آن است. 
 
غرفه‌های مشاوره و ویزیت رایگان، کارگاه آموزش طب سنتی و پیشگیری و درمان دیابت و... از خدماتی است که به شهروندان در این هفته ارائه خواهد شد. 
 
همچنین در تاریخ ۵ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ با هدف ترویج فرهنگ تغذیه صحیح در بین کودکان کارگاه «صبحانه سالم» با حضور کودکان برگزار خواهد شد. 
 
 «جشنواره غذاهای سالم» نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در تاریخ ۶ اردیبهشت برای منع استفاده از غذاهای فوری و سرخ کردنی با حضور جمعی از بانوان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای هنگام برگزار خواهدشد. 
  
علاقه‏‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند در تاریخ یاد شده به نشانی میدان رسالت، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند، فرهنگ‏سرای هنگام مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۷۷۴۹۶۱۳۸ تماس بگیرند.
نظر شما