جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۸۱۱۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
فیلم روباه ساخته بهروز افخمی در سیصد و پنجاه و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران یکشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۸ با حضور عوامل فیلم در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این فیلم با موضوع اجتماعی داستان جاسوس اسرائیلی به نام یوهان نتانیاهو برادر بنیامین نتاهیو را نشان می‌دهد که با هدف ترور دانشمندان هسته‌ای به ایران سفر کرده و در این میان جوانی که پیک موتوری است بدون اطلاع از ماجرا درگیر حوادث و مشکلاتی می‌شود. 
  
بهروز افخمی (کارگردان)، محمد پیرهادی (تهیه کننده)، حمید گودرزی، بابک حمیدیان، جلال فاطمی، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی از بازیگران و عوامل فیلم روباه هستند. 
 
 بهروز افخمی متولد سال ۱۳۳۵ کارگردان و نویسنده سینما در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تهران بوده است و فیلم‌های فرزند صبح، گاو خونی، شوکران، جهان پهلوان تختی، عقرب، روزشیطان، عروس، روز فرشته برخی از ساخته‌های این کارگردان است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما