شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۸
کد خبر: ۸۱۱۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند؛
رمان «پنجشنبه فیروزه‌ای» نوشته سارا عرفانی در یازدهمین نشست «باشگاه کتاب» فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست که هشتم اردیبهشت با حضور نویسنده این اثر برگزار می‌شود، قاسمعلی فراست، نویسنده و پژوهشگر ادبی، حجت الاسلام ناصرنقویان، نویسنده وکار‌شناس مذهبی به نقد و بررسی رمان «پنجشنبه فیروزه‌ای» می‌پردازند. حمید باباوند، کارشناس، مجری این نشست است. 

خوانش بخش‌هایی از این رمان با همراهی موسیقی توسط سهیلا گلستانی، بازیگر سینما و تلویزیون از دیگر بخش‌های یازدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی خواهد بود. 
سهیلا گلستانی در سریال وضعیت سفید، باغ بلور، کیمیای مهر و فیلم‌های سینمایی امروز، بیداری برای سه روز، شب بیرون، میهمان داریم، چهل سالگی، نصف مال من نصف مال تو و بوفالو بازی کرده‌است

باشگاه کتاب فرهنگسرا امکان امانت این رمان به اعضای کتابخانه‌ها و تهیه آن با تخفیف ۵۰ درصدی را نیز فراهم کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت کتاب می‌توانند با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرند. 

 «پنجشنبه فیروزه ­ای» روایتی از یک اردوی دانشجویی است که برای زیارت به مشهد مقدس می‌روند. در این سفر اتفاقاتی برای آن‌ها می‌افتد و بازگشت‌هایی هم به زمان گذشته دارد. 

یازدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی هشتم اردیبهشت ساعت ۱۷ در سالن سپیده فرهنگسرا برگزار می‌شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی enghelab. farhangsara. ir مراجعه کنید. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما