سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۱۲۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
نویسندگان وهنرمندان سینما، تئاتر، تلویزیون و موسیقی ازجمله خسرو سینایی، داریوش مهرجویی، هوشنگ مرادی کرمانی، مرضیه برومند، نیکی کریمی، رامبد جوان و مجید اخشابی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به فرهنگسرای کتاب می آیند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ویژه برنامه «کتابخوانی هنرمندان» هر روز دو هنرمند نامی و محبوب به جمع شهروندان حاضر در فرهنگسرای کتاب می آیند و یکی از کتاب‎های مفید، جذاب و مورد علاقه‎شان را برای مردم می خوانند و با بیان نکاتی درباره‎ی اهمیت مطالعه و کتابخوانی و ضرورت افزایش سرانه مطالعه در کشور، شهروندان را به مطالعه هر چه بیشتر کتاب دعوت می کنند.

در این ویژه برنامه خسرو سینایی، داریوش مهرجویی، مرضیه برومند، ابوالحسن داودی، قطب الدین صادقی، ایرج راد، بهزاد فراهانی، اکبر عالمی، اصغر همت، هوشنگ مرادی کرمانی ، بهرام شاه محمدلو، نیکی کریمی، رامبد جوان، حسین محب اهری، کامبیز درمبخش، بلقیس سلیمانی، شیوا ارسطویی، مهدی غبرایی، مجید اخشابی و مانی رهنما کتابخوانی خواهند کرد.

ویژه برنامه «کتابخوانی هنرمندان» از 16 تا 25 اردیبهشت هر روز در دو نوبت ظهر از ساعت 11 تا 12:30 و عصر از ساعت 16 تا 17 با حضور 20هنرمند نامی عرصه سینما، تئاتر، موسیقی و نویسندگی ایران، در فرهنگسرای کتاب برگزارمی‎شود.

تجربه لذت کتابخوانی با هنرمندان سینما و موسیقی در فرهنگسرای کتاب

در روز اول اجرای این برنامه، چهارشنبه 16 اردیبهشت در نوبت ظهر، کامیبز درمبخش و در نوبت عصر، اکبرعالمی با حضور در فرهنگسرای کتاب برای مردم یکی از آثار برجسته ادبیات داستانی را می خوانند.

در روز دوم ویژه برنامه «کتابخوانی هنرمندان» پنجشنبه 17 اردیبهشت شیوا ارسطویی و اصغرهمت، روز سوم، جمعه 18اردیبهشت، بهزاد فراهانی و ایرج راد، روز چهارم، شنبه 19 اردیبهشت، بلقیس سلیمانی و ابوالحسن داوودی، روز پنجم، یکشنبه  20 اردیبهشت، مرضیه برومند و مجید اخشابی، روز ششم، دوشنبه 21 اردیبهشت، حسین محب اهری و قطب الدین صادقی، روز هفتم، سه شنبه 22 اردیبهشت، رامبد جوان و مهدی غبرایی، روز هشتم، چهارشنبه 23 اردیبهشت، خسرو سینایی و مانی رهنما و روز نهم، پنجشنبه 24 اردیبهشت، هوشنگ مرادی کرمانی و بهرام شاه محمدلو با حضور در فرهنگسرای کتاب و خواندن کتاب‎های مفید، جذاب و مورد علاقه‎شان، مردم را به کتابخوانی دعوت خواهند کرد.

فرهنگسرای کتاب در روز پایانی، جمعه 25 اردیبهشت نیز در بخش «کتابخوانی هنرمندان» میزبان نیکی کریمی در نوبت ظهر (ساعت 11 تا 12:30) و داریوش مهرجویی در نوبت عصر (ساعت 16 تا 17) است.

فرهنگسرای کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار«همیشه کتاب» و «آسمان آبی، زمین پاک» همزمان با بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 16 تا 26 اردیبهشت، از ساعت ۱۰ تا 20 در مصلی حضرت امام خمینی (ره)، ضلع شرقی بلوار امام رضا(ع)،نبش خیابان هفتم، پذیرای علاقه مندان است.

مطالب مرتبط
برچسب ها: فرهنگسرای کتاب
نظر شما