جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۵
کد خبر: ۸۱۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 برگزار می‌شود؛
مرحله نهایی مسابقات قرآنی منطقه غرب استان تهران با عنوان «جشنواره قرآنی نور» در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفدهم و هجدهم اردیبهشت در مسجدالنبی (ص) شهرک آزادی برگزار می شود .
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرحله نخست این مسابقات با محتوای حفظ حداقل 5 جزء و اذان در روز پنج‌شنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت 9 صبح و بخش دوم مراسم اختتامیه نیز در روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 14 در مسجدالنبی( ص) برگزار خواهد شد .

در اولین جشنواره قرآنی نور که ثبت نام آن از روز شنبه 5 اردیبهشت در مراکز فرهنگی هنری ، مساجد و پایگاه های بسیج منطقه صورت گرفته است تعداد 150 نفر از علاقه مندان به حوزه ی فعالیت های قرآنی در آن شرکت کردند .

داوری این مسابقات برعهده ی داوران برجسته ی منطقه چون سعید پرویزی، محمد پورعاشوری ، مجتبی پرویزی و مهدی غلامی نژاد است.

این مسابقات در دو سطح مبتدی و حرفه ای ( اذان ، قرائت و حفظ ) برگزار می شود و در مراسم اختتامیه به برگزیدگان هدایای ارزنده ای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 برگزار می‌شود، می توانند روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه از ساعت 9 و جمعه 18 اردیبهشت از ساعت 14 در مسجدالنبی (ص) واقع در شهرک آزادی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44531777 خانه فرهنگ نوردانش تماس بگیرند.

نظر شما