جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۶
کد خبر: ۸۱۴۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
سومين همایش ارتقای کیفیت آثار و محصولات فرهنگی؛
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاحيه همايش ارتقاي كيفيت فرهنگي توجه به قالب باکیفیت را برای ارائه محتوا الزامی دانست و گفت: در عرضه مقبول باید محصولات با کمیت قابل قبول تولید و ارائه و در زمان مقتضی رصد شوند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، صبح امروز دوشنبه 4 خرداد سومین همایش ملی و دومین جشنواره ارتقای کیفیت، آثار و محصولات فرهنگی در برج میلاد آغاز به کار کرد. سومین سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی خاموشی بود که در سه محور تولید کیفی محصولات فرهنگی، کیفیت تولید و کیفیت عرضه سخنرانی کرد.
 
حجت الاسلام خاموشی درباره تولید کیفی محصولات فرهنگی گفت: نمی‌توان در تولید آثار هنری، سینمایی، انیمیشنی و... بدون به کار گرفتن مولفه‌های اصلی، قالبی بدون کیفیت انتخاب کرد و کیفیت صرفا محدود به مضمون نیست.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تجربه تولید نوشت افزارهای بومی تصریح کرد: این محصولات با برندها و نمادهای ملی و بومی تولید شده‌اند؛ نماد قابل استفاده، پشتیبانی از نماد و تبلیغ بازار محصول، همگی موجب گرایش بالای مصرف‌کننده از این محصولات شده‌اند. 
 
وی با بیان اینکه برای ارتقای کیفیت محصولات، شناخت کیفی‌سازی اهمیت زیادی دارد، افزود: این شناخت در هر شاخه‌ای، مختلف است و شاخصه‌های خاص خود را دارد. اگر اندک حمایتی از جانب مسئولان باشد، ما حاضر به سرمایه‌گذاری هستیم و نیازی نیست که دیگران سرمایه‌گذاری خاصی انجام دهند.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت انتخاب محصولات و توجه به نیاز بازار و کیفیت محصول گفت: در ارائه محصولات باید عرضه مقبول مدنظر باشد، عرضه مقبول یعنی محصولات با کمیت قابل قبول تولید و ارائه شوند و در زمان مقتضی رصد شوند.
 
حجت الاسلام خاوشی در پایان تصریح کرد: اگر کالای فرهنگی در بسته‌بندی نامناسب قرار بگیرد، اصل آن زیر سوال می‌رود. در نگاه ما برای کیفی‌سازی تولید مولفه‌های زیادی موثر است و فضاسازی و عملی کردن نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب در تولید و عرضه آثار فرهنگی اهمیت زیادی دارد.
مطالب مرتبط
نظر شما