جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۶
کد خبر: ۸۱۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
برنامه نمایش دو روز اول جشنواره فیلم شهر:
در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، آثار ایرانی و خارجی در بخش‌های فیلم‌های کوتاه، مستند و بلند داستانی در ۱۱سالن سینمایی و به مرکزیت پردیس ملت به نمایش در خواهد آمد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر تا ۱۲ خرداد به نمایش فیلم در بخش‌های مسابقه سینمای ایران، فیلم‌های مستند ایران و بین‌الملل، همچنین فیلم‌های کوتاه و بلند داستانی ایران و بین‌الملل می‌پردازد.
 
پردیس‌های سینمایی ملت، آزادی، تماشا، راگا، رازی میزبان پنجمین جشنواره فیلم شهر هستند. برنامه پخش تعدادی از فیلم‌های مطرح جشنواره در دو روز پنج‌شنبه ۷ خرداد و جمعه ۸ خرداد از ساعت‌های ۱۶ تا ۲۲ به شرح زیر است: 
 
در بخش مسابقه سینمای ایران شیفت شب به عنوان چهارمین ساخته نیکی کریمی، قندون جهیزیه از علی ملاقلی‌پور با یک فضای کاملا شهرنشینی، مردن به وقت شهریور از هاتف علیمردانی با نگاهی آسیب‌شناسانه به زندگی نوجوانان و جوانان و بلوک۹ خروجی ۲ نمایش داده می‌شود. 
  
پدر آن دیگری از یداله صمدی که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته پرینوش صنیعی است در بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش در خواهد آمد. 
 
در بخش مسابقه سینمای بین‌المللی دوران عاشقی علیرضا رئیسیان به عنوان اثری از ایران، یولچه اینجا نیست از جوزپه بونتیو به عنوان کاری خارج از مسابقه از کشور ایتالیا به نمایش در می‌آید. 
 
همچنین در بخش مسابقه فیلم‌های مستند ایران فیلم کمی بالا‌تر از لقمان خالدی که درباره زندگی رفتگری است که رمان می‌نویسد در پردیس ملت به نمایش گذارده می‌شود. 
 
من یک زن سرپرست خانوار هستم از مرجان اشرفی‌زاده و بختک از محمد کارت دیگر فیلم‌های بخش مسابقه فیلم‌های مستند ایران است.
نظر شما