جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۱۵۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
برنامه با هم بخوانیم دهم خردادماه فرهنگسرای فردوس، به مطالعه گروهی و بازخوانی داستان «ما سه نفر هستیم» نوشته داود غفارزادگان اختصاص دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ابتدای این نشست داستان «ما سه نفر هستیم» به صورت گروهی خوانده می‌شود و در ادامه «جعفر توزنده‌جانی» کارشناس برنامه به معرفی اثر می پردازد.
 
«ما سه نفر هستیم» متشکل از داستان‌های کوتاهی است که غفارزادگان آن‌ها را در سال‌های پایانی دهه 60 و اوایل دهه 70 نوشته است. عنوان این کتاب نیز برگرفته از یکی از داستان‌های این کتاب است که به جد بهترین داستان این کتاب محسوب می‌شود و انتشار این کتاب جایزه بیست سال داستان‌نویسی را برای این نویسنده به ارمغان آورد.
  
یکی از ویژگی‌های مهم این داستان‌ها فضای تعلیقی است که بر سراسر داستان‌ها سایه افکنده و خواننده را تا پایان بردن هر یک از این داستان‌ها بر جای خود می‌نشاند. فضای تعلیقی که غفارزادگان به خوبی به آن پرداخته و در هیچ جایی از کتاب بیرون نزده است.
 
ما سه نفر هستیم، سگ، آشوب، گودال، باد و انتظار، نی مرداب، ماه نگار، مگس، زخم، چکه، شب شهربند عنوان‌های داستان‌های این کتاب هستند.
  
سلسله برنامه‌های «با هم بخوانیم» روزهای یکشنبه هر هفته با حضور «جعفر توزنده‌جانی» کارشناس برنامه و جمعی از علاقه‌مندان به ادبیات داستانی برگزار می شود.
 
برای حضور در این برنامه می‌توانید یکشنبه دهم خرداد ساعت ۱۷ به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع سلیمی جهرمی مراجعه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرید.
نظر شما