جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۱۷۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
سیدفرجام آژیر برنامه‌های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد
مدیر پردیس سینمایی راگا با اشاره به نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» در این پردیس، ابراز امیدواری کرد آخرین ساخته احمدرضا درویش با استقبال خوب مردم شهرری مواجه شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرجام آژیر درباره اجرای طرح افطار تا سحر در ماه رمضان گفت: مردم مناطق جنوب شهر بیشتر به جهت فضای مذهبی و وجود هیئت‌های مختلف، مایل هستند که در شب‌های ماه مبارک رمضان به عبادات مخصوص این ماه بپردازند و یا زودتر استراحت کنند تا برای برخاستن هنگام سحر مشکلی نداشته باشند. ما نمی‌توانیم بر خلاف مناطق شمال تهران امید چندانی به استقبال گسترده از این طرح داشته باشیم. هر چند که ما از ساعت ۹ تا ۱۲ شب مخاطبان نسبتاً خوبی را برای فیلم‌های اکران شده در این طرح داشته‌ایم اما از ساعت ۱۲ شب به بعد انتظار چندانی برای استقبال مخاطبان نداریم.
 
این مدیر سینمایی با اشاره به اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش که بعد از شب های احیای در سراسر کشور روی پرده خواهد رفت، گفت: از همین حالا امیدواریم که این فیلم به دلیل مضمون مذهبی خود بتواند با میزان استقبال بسیار خوبی از سوی مردم شهرری مواجه شود. «رستاخیز» فیلمی است که می‌تواند همه مردمی که حتی دغدغه اندکی نسبت به مسائل دینی دارند را به سالن‌های سینما بکشاند و از این رو برای هفته آخر این طرح استقبال خوبی از سوی مخاطبان در پردیس سینمایی «راگا» را پیش‌بینی می‌کنیم.

آژیر با اشاره به سریال‌های مناسبتی تلویزیون در ماه مبارک رمضان، افزود: تلویزیون از گذشته‌های دور تاکنون همواره به عنوان رقیبی سرسخت برای سینما محسوب می‌شده و این رقابت در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد. سریال‌های مناسبتی در هر حال برای مخاطبان سینما هم از جذابیت خاصی برخوردارند و نمی‌توان انتظار داشت که مردم بعد از افطار به جای تماشای این آثار به سینماها بیایند.
وی با تأکید بر اینکه مرور آثار سینمایی گذشته می‌تواند برخی از مخاطبان خاص سینما را در این طرح به سالن‌های سینما بکشاند، اظهار داشت: متأسفانه امسال صحبتی دال بر اکران فیلم‌های قدیمی سینما در طرح افطار تا سحر انجام نشده اما آمادگی کامل داریم که سانس‌هایی را هم به این گونه فیلم‌ها اختصاص دهیم چرا که تجربه گذشته نشان داده که برخی از مخاطبان از این گونه فیلم‌ها استقبال خواهند کرد. 
 
مدیر پردیس سینمایی «راگا» ادامه داد: در ماه مبارک رمضان فیلم‌های سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی، «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم، «آتیش بازی» به کارگردانی بهمن گودرزی را در پردیس سینمایی راگا اکران خواهیم کرد.

منبع: سینماپرس
مطالب مرتبط
نظر شما