جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۱۷۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
فرهنگسرای خاوران با برنامه‌های گوناگون فرهنگی میزبان روزه‌داران است
برپایی ۲۱ غرفه فرهنگی، نشست‌های پرسش و پاسخ «شبی در ضیافت مهربانی» و مراسم «ماه خدا، ماه همدلی» از ویژه‌برنامه‌های فرهنگسرای خاوران در ماه مبارک رمضان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فرهنگسرای خاوران در ماه رمضان برنامه‌های متعددی را برای مخاطبان روزه‌دار خود در نظر گرفته است.
 
جلسه‌های پرسش و پاسخ با عنوان «شبی در ضیافت مهربانی» با حضور استادان سیدحسین حسینی‌قمی، و علی‌اکبر رائفی‌پور روزهای جمعه ماه مبارک رمضان در ساعت ۲۲/۳۰ برگزار می‌شود.

از «ماه خدا، ماه همدلی» تا «شبی در ضیافت مهربانی» در خاوران

گفتنی است که ادامه این سلسله نشست‌ها در فصل تابستان با حضور استادان دیگری مانند مهدی ماندگاری، سیدحسین‌ مومنی روزهای جمعه برگزار و اطلاعات زمان برپایی آن پس از ماه رمضان اعلام می‌شود.
 
برنامه «ماه خدا، ماه همدلی» نیز از روز ششم رمضان تا پایان این ماه مبارک هر شب ساعت ۲۲ در سالن روباز فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. این برنامه فرهنگی که جشنی برای روزه‌داران است، با حضور هنرمندان و ورزشکاران کشور برپا می‌شود. ویژه‌برنامه «ماه خدا، ماه همدلی» در روزهای سوگواری و شب‌های قدر (از ۱۷تا ۲۳ رمضان) به اجرای تئاترهای مذهبی اختصاص می‌یابد.
 
علاوه بر این، ۲۱ غرفه با ارائه خدمات فرهنگی گوناگون مانند خطاطی، هنرهای دستی و ... به آموزش مخاطبان می‌پردازند. همچنین برخی از غرفه‌ها آثاری را برای فروش اراپه می‌کنند.
غرفه‌های فرهنگسرای خاوران هر روز از یک ساعت مانده به زمان افطار تا پایان برنامه «ماه خدا، ماه همدلی» خدمات فرهنگی خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.
نظر شما